  • Data: 2013-09-11 15:21:39
    Temat: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Od: Refleksyjny <n...@p...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-11 15:05, Maciek pisze:

    > Halo, halo!
    >
    > Tu jest mowa o zbiorniku WODY.

    fo

    > Albo Google "Doble steam car"+"24 gallons of water"
    >
    > Niestety sie mylisz...

    Faktycznie, przepraszam. Masz rację.
    Rzeczywiście, "24 gallons" odnosi się zapewne do zbiornika z wodą,
    zmyliło mnie przyzwyczajenie że zawsze gdy mowa o samochodach to w
    danych mówią o paliwie.

    http://www.automotivehalloffame.org/inductee/abner-d
    oble/45/

    Nigdzie jednak nie widzę ile prawdziego paliwa (np nafty) spalał, aby
    zagrzać parę na te 100km, podają tylko że konkurencyjne ilości wobec
    ówczesnych samochodów.