  • Data: 2010-11-30 20:04:11
    Temat: Re: cewka - zakłucenia
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papuso Smurfo" <ryży@kominiasz.pl> napisał w wiadomości
    news:id3dor$7mt$2@news.onet.pl...

    > nie wiem jaką ty znasz teorię, ale ta co ja ją znam to mówi coś zupełnie
    > innego

    to znasz jakąś złą teorię, bo Kolega dobrze Ci powiedział. Idealny toroid
    (nieskończona ilość nieskończenie cienkich zwojów upchanych gęsto jak
    blacha) nie będzie miał pola na zewnątrz. Delikatne naruszenie geometrii -
    i będzie miał. Nie spodziewaj się, że ktoś Ci poda na to wzór, nawet gdyby
    taki istniał, bo i co byś tam podstawił?

    e.