  • 31. Data: 2011-12-31 14:58:05
    Temat: Re: ceny połączeń
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-12-31 13:00, tl pisze:
    > I tu jest problem, żeby podtrzymać zyski operatora na obecnym poziomie
    > ktoś musi je wygenerować. Ty albo Twoi znajomi. Zdecyduj się.
    > Play zdobywa rynek i działa na niskiej marży, reszta musi utrzymać
    > wyniki żeby zasłużyć na premię i stołek. Mój syn z rachunku 70 pln w abo
    > zejdzie od stycznia do 10 pln w prepaidzie przy ok 250 min. Wszystko
    > zależy od dogadania się ze znajomymi.

    >no w przypadku dziecka/nastolatka to ok, ale Ty chyba nie mówisz
    >poważnie, że mam dzwonić do dorosłych ludzi i mówić im, pójdzie do play
    >to będzie taniej:D

    Syn założył rodzinę i na razie nie ma kasy do wyrzucania w błoto. Nie trzeba
    być nastolatkiem żeby umieć liczyć swoje pieniądze. Miał dwa lata na
    uświadomienie znajomym korzyści z przejścia do playa. Nie musial do nich
    dzwonić.

    To dobry sposób na
    > odsianie 80% ludków chcących płacić mniej niż 29 gr , a reszta jest
    > usatysfakcjonowana.

    >a na ile wyceniasz swój czas, który poświecisz na szukanie promocji,
    >liczenia jaka się bardziej opłaca i klepanie kodów. Już o pilnowaniu
    >terminów, kiedy się promocja kończy nie wspomnę

    Czas spędzony na tym hobby cenię wyżej niż np. wjeżdżanie i zjeżdżanie z
    góry po śniegu. Traktuję to jak zabawę która daje mi satysfakcję.
    W playu nie muszę się zbytnio wysilać. Te same zabawki od dwóch lat. Acha,
    też jestem w prepaidzie. Pilnowanie terminów ? Bez przesady, stać mnie na
    kilka połączeń za 29 gr. A gimnastyka pamięci też ma swoje zalety.

  • 32. Data: 2011-12-31 15:05:24
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    >Tym gorzej dla uzasadnienia takiej ceny skoro inni muszą składać się na tę
    >niską cenę

    Chyba czas na rozmowę uświadamiającą. Widzisz, pieniążki które urząd
    przeleje na konto operatora biorą się nie z fabryki pieniążków tylko ze
    składek zwanych podatkami i na te podatki muszą składać się wszyscy. Mamusia
    i tatuś też. Co z tego wynika ? Ano to, że ideałem dla mamusi i tatusia
    byłaby stawka 0 (zero) płacona przez urząd zewnętrznemu operatorowi. Jasio
    też by skorzystał bo rodzice mieliby więcej pieniążków na zabawki dla niego.

  • 33. Data: 2011-12-31 15:09:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > tatusia byłaby stawka 0 (zero) płacona przez urząd zewnętrznemu
    > operatorowi. Jasio też by skorzystał bo rodzice mieliby więcej pieniążków

    No to teraz twoja mamusia i twój tatuś korzystający z komórek dopłacają do
    usługi realizowanej poniżej kosztów.

  • 34. Data: 2011-12-31 15:25:09
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 16:09:57 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > No to teraz twoja mamusia i twój tatuś korzystający z komórek dopłacają do
    > usługi realizowanej poniżej kosztów.

    Z ramienia jakiej instytucji przeprowadzałeś audyt PTC?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 35. Data: 2011-12-31 15:31:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Z ramienia jakiej instytucji przeprowadzałeś audyt PTC?

    Tak brzmiał zarzut. Jeśli uważasz, że czyjeś dopłacanie umniejsza mu to
    gratuluję rozumowania.

    --
    pt@

  • 36. Data: 2011-12-31 15:32:14
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > na zabawki dla niego.

    No to teraz twoja mamusia i twój tatuś korzystający z komórek dopłacają do
    -----

    Ależ skąd. Nie ma fizycznej możliwości żeby mój tatuś do czegoś dopłacał, a
    mamusia jest w playu i nie nawiązuje połączeń. Ja dzwonię.
    Składamy się jedynie na te trzy grosze poprzez podatki. To tak nawiązując do
    Twojego obrazu świata. Bardziej jednak przemawia do mnie bilans
    przedstawiony przez Waldka.

  • 37. Data: 2011-12-31 15:35:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 16:31:33 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Tak brzmiał zarzut. Jeśli uważasz, że czyjeś dopłacanie umniejsza mu to
    > gratuluję rozumowania.

    Powtórzę pytanie: z ramienia jakiej instytucji przeprowadzałeś audyt PTC?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 38. Data: 2011-12-31 15:50:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 21:40:39 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > Podobno mądrej głowie dość dwie słowie, widać nie każdemu starczy.
    > No to prościej:
    > biurwa ma 1000 minut w abonamencie po 3 grosze. W poprzednim miesiącu

    30 zl

    > biurwa wydzwoniła 600 minut (z czego powiedzmy 50% poza sieć macierzystą za
    > które to operator zapłacił innemu operatorowi po 3 grosze za minutę),

    9zl

    > ale
    > urząd zgodnie z umową zapłacił abonament za 1000 minut.
    > Do tego biurwa odebrała 300 minut połaczeń (z czego powiedzmy 30% spoza
    > sieci macierzystej, za które operator otrzyma po 3 grosze od operatora z
    > którego sieci połączenie było inicjowane).

    3zl.

    Zostaje 24zl ... starczy ? Na utrzymanie infrastruktury pozwalajacej na 900
    min rozmow ?

    A MTR naprawde juz 3gr ? Bo jesli np 12, to juz tylko 6zl zostanie.

    J.

  • 39. Data: 2011-12-31 16:33:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 16:50:35 +0100, J.F. napisał(a):

    > A MTR naprawde juz 3gr ? Bo jesli np 12, to juz tylko 6zl zostanie.

    Choćby jeden grosz został - ważne, że zostaje.
    A 50 milionów przychodu zawsze się przyda. I to już sporo infrastruktury
    utrzyma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 40. Data: 2011-12-31 18:24:36
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.12.2011 21:47, Jasio pisze:

    > żadnego telefonu za darmo nie dostałem, mam prepaid.
    > to oświeć mnie gdzie będę miał 10-15 gr?
    jeśli w sieci to w play, orange albo taktak
    > - tak, żeby do mnie dzwoniący nie płacili kilka razy więcej niż do
    > normalnych sieci
    Ale co ja mam do tego że W3 ma rozmowy między sobą tanie, a do Play
    tanie+mtr+167%dotatku? Rzecznik Orange napisał: niema prawa które zmusza
    orange do obniżenie kosztów rozmów wraz z obniżeniem MTR
    > - i tak, żebym nie musiał codziennie śledzić strony operatora i wpisywać
    > co dwa dni jakieś śmieszne kody do miliarda promocji.
    No nie musisz. za 12.5+vat możesz dostać jakieś 140 minut+100MB+(do
    negocjacji)1000min gratis w play(i czasami) na stacjonarne. Ja przy
    podobnym abonamencie wydzwaniam 40min do wszystkich i 300 gratisowych.
    nie daję rady wiecej, ale rzeczywiście najpierw wybieram stacjonarki
    potem komórki.
    W prepaidzie możesz doładować tyle ile chcesz, nie przepadnie, a bonusy
    kupujesz krótkim kodem, tym samym, bez jakiegokolwiek szukania,
    kombinowania.... Za każde doładowanie - bonus - net, rozmowy albo smsy.

    Zwróciłeś uwagę że nie chcesz kombinować. Ja też bym chciał żeby świat
    był taki, ale niestety,to tylko marzenia. Większość zakupów robię w
    promocyjnych cenach, czasami na allegro, a czasami nawet w szmateksie.
    Co stoi na przeszkodzie aby w taryfach telefonicznych szukać podobnych
    okazji?
    ToMasz