    Date: Fri, 16 Dec 2011 08:55:01 +0100
    From: Rafal <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ceny dysków twardych
    <jc89fm$4ct$2@news.icpnet.pl> <x...@n...gazeta.pl>
    <4...@N...gazeta.pl> <x...@n...gazeta.pl>
    <4...@N...gazeta.pl> <jcdjhk$gqf$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@N...gazeta.pl> <jcdmap$jmo$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@N...gazeta.pl> <jcet5p$39m$1@news.task.gda.pl>

    Marcin N wrote:

    > Zdradź mi, jak to robisz, że zawsze masz system gotowy do odtworzenia w
    > 3 minuty.

    główny system mam na osobnej partycji a obraz tej partycji
    zapisany mam ghostem, w pliku na HDD.
    Gdy coś z systemem jest nie tak, albo zwyczajnie mam go dosyć
    bo go np. przeinstalowałem - odpalam ghosta z CD-ROM i przerzucam
    (odtwarzam) obraz na systemową partycje. To trwa dokładnie 3 min

    > Ostatnio trafiła mi się awaria i nawet kopia zapasowa dysku nie do końca
    > sobie poradziła. Zresztą kopia zapasowa była ze stanu, gdzie musiałem
    > dograć jeszcze "milion" narzędzi.

    narzędzia, czy też konfiguracje programów ja mam na innej partycji,
    tak więc po odtworzeniu partycji nigdy mi nic nie ucieka, jak jak
    donstalowuje
    jakiś nowy program, lub w jakiś sposób zmieniam system, to oczywiście
    wykonuje nowy obraz partycji