  • Data: 2011-12-16 12:37:38
    Temat: Re: ceny dysków twardych
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:

    > Rafal napisa?(a):

    > Jak rozwiazujesz problem zwiazany z tym, ze po kilku juz miesiacach same
    > aktualizacje systemowe i aplikacji potafia sumarycznie zajac wiecej
    > miejsca niz system?

    Jeśli decyduje się na jakąś aktualizacje to najpierw odtwarzam
    system z zerowej kopii, ciągnę aktualizacje, potem czyszczę ze
    śmieci i starych plików i znów robię nowy obraz systemu.
    Obraz na ogół zajmuje tyle samo miejsca.
    Tym sposobem moja instalacja windowsa zawsze żyje kilka godzin :)
    Nigdy nie mam problemu, że coś mi puchnie, bo jak coś jest nie tak,
    lub nawet jak mi się wydaje, że jest coś nie tak to zawsze odtwarzam
    system.