  • 11. Data: 2009-08-21 10:08:46
    Temat: Re: centrowanie koła w DC?
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Ale bije w bok czy gora-dol ?

    Mierzyłem na bok - do felgi a góra dół (do opony) nie mierzyłem ale pewnie
    też

    grzech
    vl800

  • 12. Data: 2009-08-21 11:53:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    grzech pisze:

    > Mierzyłem na bok - do felgi a góra dół (do opony) nie mierzyłem ale
    > pewnie też

    Obejrzyj dokladnie obrecz (najpierw zdejmij opone, detke i gumowa
    opaske). Jesli nie ma sladow uderzenia, wgniecen i innych uszkodzen
    mechanicznych to na 99% da sie ja wyprostowac poprzez porzadne centrowanie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-08-25 06:14:54
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

> [...]
    > opaske). Jesli nie ma sladow uderzenia, wgniecen i innych uszkodzen
    > mechanicznych to na 99% da sie ja wyprostowac poprzez porzadne

    Objawy shimy nie muszą pochodzić z przedniego koła! Się okazało, że to w
    tylnym kole
    jebła połowa szprych - cała jedna strona.
    Laweta się ostała ale ciesze się że żyje:)))

    grzech
    vl800