  • 1. Data: 2009-08-21 09:04:25
    Temat: CB 500 - zmiana oleju
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Witam,
    co ile tysięcy wymieniać olej w CB500? Poziom oleju jest OK, wszystko
    działa, ale nie wiem kiedy miała olej zmieniany (Jak kupiłem było 34k
    nakręcone).
    Pozdrawiam
    were

  • 2. Data: 2009-08-21 09:18:44
    Temat: Re: CB 500 - zmiana oleju
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    wererider pisze:
    > Witam,
    > co ile tysięcy wymieniać olej w CB500? Poziom oleju jest OK, wszystko
    > działa, ale nie wiem kiedy miała olej zmieniany (Jak kupiłem było 34k
    > nakręcone).

    Standardowo co 12 tys lub co rok - tak mówi producent.
    Ja zmieniam co 10tys lub mniej.

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF500

  • 3. Data: 2009-08-21 09:23:54
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Użytkownik "The_EaGle" pisze:

    > Standardowo co 12 tys lub co rok - tak mówi producent.
    > Ja zmieniam co 10tys lub mniej.

    Tak chyba zrobię - podobno w komisie jej zmieniali olej, odczekam do 10k i
    zmienię.

    > Pozdrawiam
    > Rafał
    > CBF500

    Ja również
    Were
    CB500

  • 4. Data: 2009-08-21 09:47:26
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    wererider pisze:

    > Tak chyba zrobię - podobno w komisie jej zmieniali olej, odczekam do 10k
    > i zmienię.

    czemu ?
    widziales kiedys jak to robia handlarze ?
    w autach tez masz zawsze wymieniony olej - taki za 5 zl za l z beczki

    Ja bym nie oszczedzal to nie jest duzy koszt :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2009-08-21 10:14:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wererider wydusił z siebie te słowy:

    > Witam,
    > co ile tysięcy wymieniać olej w CB500? Poziom oleju jest OK, wszystko
    > działa, ale nie wiem kiedy miała olej zmieniany (Jak kupiłem było 34k
    > nakręcone).

    olej zmienia sie ... _po zakupie_ . A później co ok 10 tys

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 6. Data: 2009-08-21 10:31:33
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Aug 21, 10:47 am, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > czemu ?
    > widziales kiedys jak to robia handlarze ?
    > w autach tez masz zawsze wymieniony olej - taki za 5 zl za l z beczki
    >
    > Ja bym nie oszczedzal to nie jest duzy koszt :)

    a nie 25 zl za litr - pomio ze z beczki?

  • 7. Data: 2009-08-21 11:34:14
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    f...@g...com pisze:

    > a nie 25 zl za litr - pomio ze z beczki?

    Malo widziales :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2009-08-21 12:18:45
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Norbi pisze:

    > czemu ?
    > widziales kiedys jak to robia handlarze ?
    > w autach tez masz zawsze wymieniony olej - taki za 5 zl za l z beczki

    Widziałem-w każdym ogłoszeniu jest obowiązkowo wpisane(obok
    bezwypadkowy)wymienione płyny i filtr i na tym się serwis kończy
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2009-08-21 14:20:59
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    wererider pisze:

    > Tak chyba zrobię - podobno w komisie jej zmieniali olej, odczekam do 10k
    > i zmienię.

    Czy ty kiedyś kupowałeś coś używanego? ;)
    Bo jeżeli tak to powinieneś wiedzieć że to co mówi sprzedawca można z
    powodzeniem traktować jako bajki i fantazje. Z powodzeniem ten motocykl
    może mieć zamiast 34kkm np 90kkm. Moim zdaniem tylko względnie nowe 2-3
    lata maszyny można mniej więcej ocenić czy ich przebieg jest mniej
    więcej zgodny z opisem. Później to już ruletka.

    Wymień olej ( np motul 10W40 to tylko 100zł), sprawdź filtry, sprawdź
    luzy zaworowe które powinny być sprawdzone po 24 tys km. Słowem nie
    wierz w to co mówią sprzedawcy i sam dokonaj koniecznych przeglądów.
    Ten motocykl jest tak prosty,że każdy kto ma dwie sprawne ręce wszystkie
    eksploatacyjne wymiany wykona sam, a dostęp do wszystkiego jest bardzo
    prosty.

    Jak będziesz potrzebował informacji co i kiedy należy zrobić mogę
    zeskanować ci parę stron instrukcji do CBF500 to motocykl inny ale
    silnik ten sam.

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF500

  • 10. Data: 2009-08-21 14:54:31
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Aug 21, 12:34 pm, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Malo widziales :)

    Znaczy zgaduje ze chodzi Ci o to, ze w beczce nie ma tego, co napisano
    na naklejce na beczce, tak?

    czy chodzi Ci o to, ze to jest ten sam olej co na naklejce, tylko
    punkt go kupuje 5x taniej niz sprzedaje?