  • Data: 2011-03-25 22:56:53
    Temat: Re: centralki/telefony z DE
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Mar 2011 12:08:49 -0700 (PDT), Ircys <i...@p...pl> wrote:

    >Zupełnie mnie nie zrozumiałeś. Nie miałem nic do Ciebie i nie jestem
    >nieomylny :)
    >Chodziło o to, że powtarzasz, czyli chyba wierzysz, w kompletne bzdury
    >serwowane
    >przez fantazyjnych "fachowców" np. z TP i chodziło mi o to, żebyś
    >ślepo im nie wierzył,
    >bo to może być zabójcza wiedza :)

    ale ja tez napisalem, ze probuje WERYFIKOWAC to co slyszelem i slepo
    nie wierze! Po to zadaje pytania, probuje dyskutowac z Wami....aby
    dojsc do prawdy. I wiem coraz wiecej. O to przeciez chodzi aby
    wiedziec wiecej.

    Wiec nie piszcie, ze ktos pisze glupoty, bzdury, tylko ze mija sie z
    prawda, bo to wtedy bardziej dyplomatycznie.

    Pozdrawiam

    ps. to prad plynacy prze obwod powoduje, ze dzwonek bedzie dzwonil, a
    nie napiecie....Oczywiscie wpier musi byc napiecie, ktore wymusi prad
    a on zalezy od impedancji obwodu!

    --
    ThinkXtra