  • 41. Data: 2019-11-22 20:56:17
    Temat: Re: celebryci na drodze
    Od: collie <c...@v...pl>

    Tym razem padło na Olbrychskiego.

    Jak donosi Polsat News, Daniel Olbrychski miał wypadek.
    Aktor zderzył się z Oplem. Artysta jechał na motorowerze
    środkiem polnej drogi nieopodal stadniny w Żółwinie.
    Według nieoficjalnych informacji, nie miał włączonych
    świateł. Po wypadku Olbrychski nie stracił przytomności.
    Był jednak potłuczony i zakrwawiony. Został przewieziony
    do szpitala, gdzie założono mu opatrunek na głowę. Obaj
    kierujący byli trzeźwi - powiedziała podinsp. Magdalena
    Bieniak z zespołu prasowego Komendy Stołecznej Policji.

  • 42. Data: 2019-11-23 17:31:46
    Temat: Re: celebryci na drodze. Ziobro i uniewinnienie.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Bezpieczeństwo na pasach.
    > https://www.tvp.info/45383432/sad-uniewinnil-dzienni
    karza-piotra-najsztuba

    Dziwne. Jest konkretne zdarzenie drogowe i Sąd zgodził się,
    że "nie ma dowodów obiektywnych" ?

    Jest przejechana na przejściu i jest kierowca, który złamał PoRD,
    bo jechał za szybko, narażając pieszą na niebezpieczeństwo.
    To jeszcze mało "dowodów obiektywnych" ?
    Miał obowiązek zwolnić tak, aby nie narazić na niebezpieczeństwo.
    Tak jest w PoRD.
    To wszystko uzasadniania zwolnić kierowcę od winy ?
    Ziobro (koalicjant PiS) zajął się tą sprawą i jest uniewinnienie.

  • 43. Data: 2019-11-23 17:38:24
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Może faktycznie był niewinny. Sad rozpatrywał czy był winny potrącenia.
    > Jesli nie doszukał się naruszenia przepisów w zakresie jechania przez
    > przejscie

    Może być niewinny tylko wtedy, gdy wtargnęła, lub wlazła na bok samochodu.
    Nic takiego nie jest napisane w artykule.
    W każdym innym przypadku kierowca nie zwolnił tak, aby nie narazić pieszego,
    czyli kierowca jest winny.

  • 44. Data: 2019-11-23 18:19:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bo może mało polityczne było by napisanie ze wtargnęła, wymusiła itp. Mial mieć
    premier co powiedzieć ku uciesze gawiedzi i powiedział. Celebryta poczuwal się do
    odpowiedzialności za zdarzenie. Dostal wyrok, grzywnę. Nie odwoływał się. Uznał jeśli
    nie całość to część swojej winy. Teraz jest uniewinniony. Wyrok kiedy premier się w
    sejmie przysrywal był już prawomocny. To po co o tym klepal Mateusz Krzywousty?

  • 45. Data: 2019-11-23 19:03:28
    Od: z <...@...pl>

    Do jasnej cholery

    "Piotr Najsztub nie miał przy sobie prawa jazdy, ważnej polisy OC oraz
    aktualnych badań technicznych samochodu. Właśnie w tym momencie pojawiło
    się wiele wątpliwości: czy dziennikarz posiada aktualne dokumenty? Czy
    ma prawo do kierowania pojazdami? oraz, dlaczego funkcjonariusze policji
    nie chcieli ujawnić jego tożsamości?"

    Może teraz mają w bazie ale w 2017 roku też nie trzeba było wozić?

    Zwykły Kowalski trafiłby do aresztu jako potencjalny MORDERCA ;-)

  • 46. Data: 2019-11-23 19:48:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-23 17:31, FreyKol wrote:
> [...]
    >
    > Jest przejechana na przejściu i jest kierowca, który złamał PoRD,
    > bo jechał za szybko, narażając pieszą na niebezpieczeństwo.

    20km/h.

> [...]
    > To wszystko uzasadniania zwolnić kierowcę od winy ?
    > Ziobro (koalicjant PiS) zajął się tą sprawą i jest uniewinnienie.

    No ale ... skąd wiesz, że jechał więcej.

  • 47. Data: 2019-11-23 19:49:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-23 17:38, FreyKol wrote:
> [...]
    > Nic takiego nie jest napisane w artykule.
    > W każdym innym przypadku kierowca nie zwolnił tak, aby nie narazić

    No i właśnie nie, skoro wlazła pod nadjeżdżający samochód to kierowca
    niewinny jest.

  • 48. Data: 2019-11-24 11:14:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-23 o 19:48, kk pisze:

    > 20km/h.

    Jechał 20km/h i nie zdążył zahamować przed staruszką pędzącą z max 10km/h

    To może pora go wysłać na badania lekarskie. Ma coś oczami albo refleksem.

    [OT]

    Znam przypadek kiedy kobieta została potrącona po wtargnięciu na jezdnię
    i dowieziona na masce na przejście.

    Policja tylko wyśmiała tłumaczenia. Potrącenie na przejściu - KARA

  • 49. Data: 2019-11-24 21:09:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-24 11:14, z wrote:

    > Jechał 20km/h i nie zdążył zahamować przed staruszką pędzącą z max 10km/h

    Skoro jej nie widział

    > To może pora go wysłać na badania lekarskie. Ma coś oczami albo refleksem.

    Gebis ma krzywy

  • 50. Data: 2019-11-24 21:30:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-24 o 21:09, kk pisze:

    > Skoro jej nie widział

    Gdybym nie widział takich "przeszkód" to codziennie miałbym przynajmniej
    stłuczkę.
    Przez 30 lat zdarzyło mi się raz uderzyć lekko (bez konsekwencji) na
    wyślizganym lodzie z górki na parkingu i przywalić w hak poprzedniczki
    bo cholera na skośnym rozjeździe bała się włączyć do ruchu.
    Znaczy zachowała się niekonwencjonalnie.

    Wchodząca staruszka na przejściu to zachowanie jak najbardziej
    konwencjonalne.

    Może Najsztub miał pomroczność jasną? ;-)