  • Data: 2013-09-28 12:51:09
    Temat: Re: ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    >> W ile osób jechałeś?
    >
    > Ja plus młody z tyłu.

    Może w tym tez jest problem, bo ja przeważnie obserwuję to przy komplecie w
    samochodzie.

    > Tak to standardowa opcja w nowych autach, tak zwane osuszanie szyby
    > przedniej.

    Jakaś opcja dla idiotów, jak będę chciał sobie osuszyć klimą, to sam ją
    włączę.
    Ale jak już raz włączę, to później nie będę mógł z niej zrezygnować, bo
    zaparuje błyskawicznie od razu po wyłączeniu, więc automatyczne włączanie mi
    tylko utrudnia życie.
    Idzie tą opcję jakoś wyłączyć?