  • Data: 2013-09-30 09:46:50
    Temat: Re: ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Może w tym tez jest problem, bo ja przeważnie obserwuję to przy
    > komplecie w samochodzie.

    Możliwe, bo jak jadę ruszam volvo z pracy w 4 osoby to też przy złej
    pogodzie mam auto parowanie a jak jadę sam to nie albo prawie nie.

    > Jakaś opcja dla idiotów, jak będę chciał sobie osuszyć klimą, to sam ją
    > włączę.

    W sumie co to przeszkadza oprócz bariery psychologicznej że więcej pali ale
    0.5-1l na 100km to w sumie nie jest wielka strata.

    > Ale jak już raz włączę, to później nie będę mógł z niej zrezygnować, bo
    > zaparuje błyskawicznie od razu po wyłączeniu, więc automatyczne
    > włączanie mi tylko utrudnia życie.
    > Idzie tą opcję jakoś wyłączyć?

    Może faktycznie na mojakija by było rozwiązanie ale czy da się to obejść bez
    straty gwarancji to tego nie wiem.