    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: canon 5dMKIII 22MP za malo?
    Date: 03 Mar 2012 21:16:05 GMT

    Dnia 02.03.2012 Sebastian Z. <s...@g...pl> napisał/a:
    > Ciekawe ile ludzi bedzie mowilo ze za malo MP, ale za to dowalili auto focus
    > niezly...
    >
    > http://www.dpreview.com/news/2012/03/02/Canon-EOS-5D
    -Mark-III-preview

    E tam, styka, tu nie było co porawiać. Za to te pixele mają 2ev więcej
    czułości. Obecnie nie narzekam na 1600 w mark2, wyżej już tak.
    Tu widzę w samlach że do 6400 można spokojnie lecieć! AF zazdroszczę,
    ale chyba nie zmienię puszki dla samego AF i czułości za $1000 różnicy.
    Reszta to jak dla mnie bajery (2 sloty kart, digic umiejący więcej fps
    czy funkcje filmowe mnie kompletnie nie bawią).