  • Data: 2011-12-07 02:40:05
    Temat: Re: canon 16-35mm 2.8 II mydlo czy nie?
    Od: " Sebastianm Z." <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz [mr.] <l...@i...wp.pl> napisał(a):

    > Pod jakim względem? Ostrości? Przecież korekta niszczy ostrość, więc
    > jeśli to by się miało poprawić, to metodologia "experymentu" od razu
    > robi się podejrzana. :)

    ustawilem lens Distortion na 80 w canon DPP i pheripheral ilumination na 100 czyli
    winiete.
    nic wiecej.

    > Napisz jaki czas wyszedł przy tej przysłonie...

    1/25 na f/8.0 ale statyw bardziej do dokladnego ustawienia zeby aparat byl rownolegly
    do
    sciany.

    > [?]

    > [?]

    > Jesteś pewien, że tak to działa? Przecież obraz też jest rzutowany
    > na płaską matrycę...

    wlasnie nie wiem jak takie szerokie katy dzialaja, empirycznie badam, ale jak mam
    skopany
    sloik to sie nigdy nie dowiem, ale cos w tym musi byc bo w live preview nie mozna
    ustawic
    samego rogu, jest limit i to dosc duzy, jak ustawisz na maxa tego limitu i
    przestawisz
    ostrosc wtedy jest zyleta. ostrzenie sie zmienia o ponad 30cm taka jest roznica
    ogleglosci
    miedzy srodkiem i matryca a maxymalnym limitem gdzie mozna ustawic live preview.