  • 21. Data: 2010-03-09 23:04:44
    Temat: Re: call center (UWAGA, KRZYK!)
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> napisał w wiadomości
    news:hn6aab$ncl$5@newsfeed.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > To nie znaczy, że od razu trzeba się snobować

    A to już nie mój problem.

    --
    Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
    (Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,

  • 22. Data: 2010-03-12 10:55:52
    Temat: Re: call center
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

> [...]
    > informacja/sekretariat, poszczegolni handlowcy maja numery NN..5-9,
    > a przychodzace na nr NN..01 sa kierowane do pierwszego wolnego
    > handlowca.
    > Co lepsze centralki maja wieksze mozliwosci sterowania, np przychodzi
    > czlowiek, melduje sie do centralki i ta wtedy mu kieruje rozmowy.
    > Wymeldowuje sie, wychodzi - a centralka wie zeby mu na puste biurko
    > nie dzwonic.
    >
    > Dla klienta zaleta ze nie dzwoni na centralke i nie slyszy "wszyscy
    > konsultanci bardzo zajeci, prosze zadzwonic pozniej".

    ok, dobra mysl, dzieki

  • 23. Data: 2010-03-19 14:32:40
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Chevy pisze:
> [...]
    > sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
    > konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.

    możesz też mieć podłączoną tą centralkę do jakiejś aplikacji, która
    będzie automatycznie przekierowała do wybranego konsultanta.
    Np. załóżmy że masz bazę danych klientów gdzie znajdują się informacje
    jakie numery telefonów posiadają oraz każdy klient jest przypisany do
    jakiegoś konsultanta / działu, itp.
    Aplikacja może po rozpoznaniu numeru przekierować rozmowę bezpośrednio
    do opiekuna klienta, do grupy opiekunów, a gdy wszystkie tel. są zajęte
    to jeszcze gdzie indziej.

    --
    Krzysiek