eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall centerRe: call center
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Chevy" <c...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: call center
    Date: Fri, 12 Mar 2010 11:55:52 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <hnd6jn$230$1@news.onet.pl>
    References: <hmbf2e$sj0$1@news.onet.pl> <hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl>
    <hmbgmu$140$1@news.onet.pl> <hmbkhd$bb8$1@news.onet.pl>
    <hmbr76$t9g$1@news.onet.pl> <d...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: station-104-141-87-77.ticom.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1268391352 2144 77.87.141.104 (12 Mar 2010 10:55:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 10:55:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230701
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dvm4p55m5u4jrblejmo19ju0ev00csus5p@4ax.com...
    > On Sat, 27 Feb 2010 20:19:03 +0100, Chevy wrote:
    >>rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
    >>to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza
    >>sie
    >>centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
    >>sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
    >>konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
    >>Tak to działa ?? czy zle rozumiem??
    >
    > ISDN daje wieksze mozliwosci. Wykupujesz np dwie linie [4 rozmowy na
    > raz mozesz przeprowadzic], do nich ... czemu 20 nr, skoro ci tyle nie
    > trzeba ? Wiec powiedzmy 10-20 nr tzw DDI [prawie to samo co MSN].
    >
    > Operator konfiguruje to tak ze caly zakres numeracji jest obslugiwany
    > przez obie te linie.
    >
    > Po czym tak konfigujesz centralke zeby polaczenia na nr miejski
    > np NNNNNNN03 szly od razu na wewnetrzny fax, NN..00 to np
    > informacja/sekretariat, poszczegolni handlowcy maja numery NN..5-9,
    > a przychodzace na nr NN..01 sa kierowane do pierwszego wolnego
    > handlowca.
    > Co lepsze centralki maja wieksze mozliwosci sterowania, np przychodzi
    > czlowiek, melduje sie do centralki i ta wtedy mu kieruje rozmowy.
    > Wymeldowuje sie, wychodzi - a centralka wie zeby mu na puste biurko
    > nie dzwonic.
    >
    > Dla klienta zaleta ze nie dzwoni na centralke i nie slyszy "wszyscy
    > konsultanci bardzo zajeci, prosze zadzwonic pozniej".

    ok, dobra mysl, dzieki


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: