-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Krzysiek <b...@b...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: call center
Date: Fri, 19 Mar 2010 15:32:40 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 20
Message-ID: <ho01u6$qh3$1@news.onet.pl>
References: <hmbf2e$sj0$1@news.onet.pl> <hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl>
<hmbgmu$140$1@news.onet.pl> <hmbkhd$bb8$1@news.onet.pl>
<hmbr76$t9g$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aest185.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1269009158 27171 79.191.227.185 (19 Mar 2010 14:32:38 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 14:32:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hmbr76$t9g$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230763
[ ukryj nagłówki ]Chevy pisze:
> rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
> to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza sie
> centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
> sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
> konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
> Tak to działa ?? czy zle rozumiem??
>
możesz też mieć podłączoną tą centralkę do jakiejś aplikacji, która
będzie automatycznie przekierowała do wybranego konsultanta.
Np. załóżmy że masz bazę danych klientów gdzie znajdują się informacje
jakie numery telefonów posiadają oraz każdy klient jest przypisany do
jakiegoś konsultanta / działu, itp.
Aplikacja może po rozpoznaniu numeru przekierować rozmowę bezpośrednio
do opiekuna klienta, do grupy opiekunów, a gdy wszystkie tel. są zajęte
to jeszcze gdzie indziej.
--
Krzysiek
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy