  • Data: 2011-07-02 18:16:39
    Temat: Re: (było o telefonach, jest o portkach)
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.07.2011 turpin <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

    > Zestaw 'nieprzemakalne' portki + goreteksowe spodnie Bundeswehry na wierzch
    > sprawdzał się dotąd w każdym deszczu, od Polski po Szkocję. Problemem jest
    > oczywiście konieczność zatrzymania się, żeby wdziać na siebie ten demobil, bo
    > przy normalnej pogodzie jeździ się w tym raczej niesporo.

    Właśnie wczoraj po testowałem nową koncepcję, zamiast kurtki tex z membraną,
    letnia bez ochrony przed deszczem, na to kurtka goretex z USdemobilu. Efekt
    rewelacyjny, zero przemakania. Spodnie tex z membraną miałem tylko jedne,
    jak dla mnie to nie ma sensu. Jak ciepło to zawsze się spocisz, jak mokro,
    zawsze przemiękną. Spodnie gore z demobilu (gdy jest ogólnie zimno i mokro),
    czy takie rowerowe przeciwdeszczowe z suwakami z boku jak ciepło, zakładam
    na "motocyklowe jeansy" od dawna. Jedyne co się naprawdę sprawdza z
    dedykowanych na motocykl łachów to buty z gore, te nie namiękają, nie leje
    się z nich, działają i na mokro i na sucho.

    --
    kakmaratgmaildotcom