  • Data: 2011-07-02 22:56:00
    Temat: Re: (by?o o telefonach, jest o portkach)
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.07.2011 Bartek Kacprzak <b...@w...pl> napisał/a:

    > Jaka kurtka?

    No to zadałeś mi rozrywki. Po wpisaniu numeru w google wyskoczyło coś
    takiego: http://satanizm.eu/samobOjca-okalecza-SiE-brZytwa.mp
    4

    albo:
    <http://www.goreprotectivefabrics.com/remote/Satelli
    te/Army/ECWCS-2G?sectorid=1169509172251&activity1=Ar
    my&prodtype1=Outerwear>
    Ale moja ma inne zapięcie (ten "główny" suwak) jest inaczej schowany
    i taki wodoodporny jak w nowoczesnych kurtkach trekingowych. Takie
    suwaki schowane za podwójną zakładką mam w 2 kurtkach tex dedykowanych
    na moto, i to nie działa. Zawsze coś się źle ułoży na motocyklu i
    przeciekały w większym deszczu w okolicach pasa. Ta dała radę i oprócz
    sadzawki w dolnych kieszeniach było zupełnie sucho. Szerokie rzepy na
    rękawach dały radę, ściągacze w pasie, na samym dole i kołnierz tyż.
    Kurtka nie jest nowa, znaczy nową kupiłem ponad pół roku temu i łażę
    w niej zawsze gdy tylko nie muszę wyglądać jak człowiek. Więc mam
    nadzieję że to nie był jednorazowy wybryk i będzie dalej dawać radę.

    --
    kakmaratgmaildotcom