eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebajeranckie telefony w trasie, nawigacja GPS, deszczowe spostrzeżenia.Re: bajeranckie telefony w trasie, nawigacja GPS, deszczowe spostrzeżenia.
  • Data: 2011-07-05 11:35:00
    Temat: Re: bajeranckie telefony w trasie, nawigacja GPS, deszczowe spostrzeżenia.
    Od: Ekim <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie udało sie wyrwać spodnie SOLOGNAC INVERNESS 100 z DECATHLONU za
    50 PLN (Jakiś miesiąc temu w sklepie przy M1 w Wawie). Wziąłem na tyle
    duże, że nie mam problemu z zakładaniem przez buty a i nigdzie nie
    odstają. Początkowo martwiły mnie dziury w miejscach kieszeni (aby
    można było się podrapać tam gdzie trzeba albo wyjąć coś z kieszeni
    spodni właściwych) ale okazało się że zakładki są wystarczające i dają
    radę.
    Suwak z tyłu jest na tyle duży że po jego rozpięciu mogę zawinąć
    spodnie do połowy uda, założyć buty, ochraniacze na kolana i dopiero
    zakryć to spodniami, zapiąć suwak.

    http://www.decathlon.com.pl/PL/inverness-100-zielone
    -ir-21879976/

    Szczerze polecam, bo już 3 deszcze z czego jeden duży przetrwały i nie
    popuściły (w sumie nie ma co popuszczać bo to szczelna prezerwatywa
    bez żadnych membran).

    Pozdrawiam,
    Ekim