  • Data: 2014-04-23 20:24:06
    Temat: Re: było?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-23 17:36, mlodz pisze:
    > Trollujesz czy po prostu za bardzo się zaangażowałeś? ... Ochłoń.

    To Ty ochłoń i przestań pier...., ponieważ cały czas piszę o tym, że
    kierowca z kamerką nie powinien był wjeżdżać na to skrzyżowanie, dopóki
    nie będzie mógł z niego zjechać, bo tak nakazuje Prawo o Ruchu Drogowym.
    Powinien był zaczekać przed skrzyżowaniem, aż zrobi się miejsce za
    skrzyżowaniem i dopiero wtedy przejechać to skrzyżowanie.
    W tym czasie buc z BMW przejechałby to skrzyżowanie i nie byłoby awantury.
    Ale kretyn z kamerką nie dość, że się wpier....ł na to skrzyżowanie
    łamiąc PoRD to jeszcze celowo przyblokował buca z BMW. Widać to bardzo
    wyraźnie na filmie, że celowo blokuje mu wyjazd.

    > To były dwa zupełnie oddzielne wydarzenia: wjechanie na skrzyżowanie
    > i przyblokowanie wyjazdu ze stacji, a nie tak jak napisałeś trzy posty
    > wcześniej: "debil, który nagrał film jak tylko zauważył BMW to
    > celowo się wpier....ł na skrzyżowanie tylko po to, żeby przyblokować
    > tego z BMW".

    Tylko, że awantura była następstwem celowego przyblokowania czyli
    złośliwości debila z kamerką, który nie powinien był jeszcze wjeżdżać na
    to skrzyżowanie, bo nie miał miejsca za skrzyżowaniem.

    > Skoro już o tym, to przepisy wypada stosować z głową, bo literalne
    > stosowanie się do tego co powyżej z miejsca sparaliżuje ruch miejski.

    Dokładnie. Dlatego debil z kamerką nie powinien był wjeżdżać na to
    skrzyżowanie, aby nie blokować tego skrzyżowani. Ale jeżeli już nawet
    się wpierdolił na środek tego skrzyżowania jak głupi to mógł choć
    przepuścić tego buca z BMW i nie zmuszać go do czekania na łaskawość
    innych kierowców, bo i tak to nie wydłużało czasu jaki musiał ten debil
    z kamerką odstać w kolejce. Przyblokował go tylko dlatego, żeby pokazać
    jestem panem na drodze, a ty ch.... masz czekać jak jaśnie pan przejedzie.

    > Przy okazji: BMW to marka, a samochód tej marki to bmw. Na grupie
    > samochodowej dobrze byłoby to rozróżniać ;>

    Mylisz się, bo samochód tej marki to Bmw :)
    A poważniej to BMW to jest BMW tak samo jak PZPR to PZPR, a MSW to MSW.
    Mam nadzieję, że łapiesz aluzję?