  • Data: 2014-04-25 18:31:50
    Temat: Re: było?
    Od: mlodz <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Apr 2014 18:08:12 +0200, uzytkownik napisał(a):

    > Tak można by było zrobić, gdybyś miał jakikolwiek dowód, że to co
    > wyraźnie widać na filmie jest nieprawdą.
    > Póki co to Ty nie chcesz uwierzyć w to co widzisz :)

    Daeniken też tak by mógł napisać. Hm, a po co w takim razie na to
    skrzyżowanie wjechała wcześniej meganka, coś przed meganką, coś przed
    tym czymś i tak dalej? Wszyscy chcieli zablokować tego w bmw, a udało
    się dopiero autorowi filmiku?

    > Nie musisz wierzyć, ale fakt jest faktem i wyraźnie to widać na nagraniu.

    Dorabianie ideologii do dość prostych zjawisk poniekąd rozumiem, ale
    w momencie gdy staje się ona "faktem" zaczynam czuć lekki niesmak.

    > To właśnie widać na filmie.

    Biorąc pod uwagę fakt, że autor był na skrzyżowaniu kilkanaście sekund
    przed tym, jak do wyjazdu ze stacji dojechało autko poprzedzające bmw...
    ech, wystarczy. Szkoda życia na takie pierdoły.