  • Data: 2014-04-25 19:52:44
    Temat: Re: było?
    Od: mlodz <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Apr 2014 19:22:44 +0200, uzytkownik napisał(a):

    > No tak, wszystkiemu winnym jest ten co przejechał z lewej, bo
    > najprawdopodobniej jego dziadek służył w Wehrmachcie? :)
    > Różnica pomiędzy mną, a Dänikenem polega na tym, że ja komentuję film,
    > który każdy z nas jest w stanie obejrzeć i zweryfikować.

    A Daeniken komentuje piramidy i inne takie różne, które też każdy jest
    w stanie zobaczyć. I sobie interpretuje, a kto wie czy tych swoich
    interpretacji nie nazywa potem faktami i argumentami merytorycznymi. ;>

    > Co do kierowcy Meganki.

    ... to wjechał na skrzyżowanie, mimo że nie miał możliwości
    kontynuowania jazdy. ;>

    Rany...

    [...]
    > Widzisz, rzecz polega na tym, że jak za kierownicami będą siedziały
    > snoby to na drogach będą się tworzyły korki, a wystarczy, żeby każdy
    > kierowca także myślał o potrzebach innych uczestnikach ruchu.

    I żeby w ogóle ludzie byli dla siebie dobrzy, a na Ziemi zapanował
    pokój.

    > To ty piszesz o Dänikenie, a nie ja i to ty zaprzeczasz temu co widać na
    > filmie, bo "nie chcesz uwierzyć w to, że ktoś coś",

    Chłopie, jak typ z kamerą wjeżdżał na to skrzyżowanie, to kierownik bmw
    zapewne dopiero ruszał spod dystrybutora. I o to się tylko rzecz rozbija
    pamiętasz w ogóle jeszcze o czym rozmawiamy?