-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Plumpi" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: busa ciąg dalszy
Date: Sat, 2 Oct 2010 09:52:26 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <i86oc1$2um$1@news.onet.pl>
References: <i858cr$nnr$1@news.vectranet.pl> <i85g9b$uor$1@news.onet.pl>
<4ca64bf3$0$27042$65785112@news.neostrada.pl> <i85ihj$5vj$1@news.onet.pl>
<i85ka9$9vl$1@news.onet.pl> <i85kov$and$1@news.onet.pl>
<i85kvp$b1n$1@news.onet.pl> <i85om2$i66$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089072030121.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286005953 3030 89.72.30.121 (2 Oct 2010 07:52:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Oct 2010 07:52:33 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314779
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
news:i85om2$i66$1@news.onet.pl...
> Sa ludzie, ktorzy to zrobia (za swieczka szukac, ja akurat mam takiego
> magika). No nawet niech normalnie to wyjdzie 500pln (250
> materialy+250robota) - to tak strasznie duzo za NOWE progi? W ducato jak
> ktos jest obyty z kątówką i migomatem, jest w stanie to sam w 1 dluzsze
> popoludnie zrobic (no gora dwa).
Za wymianę lub malowanie jednego elementu pan Kazio bierze 200-400zł.
W firmach prowadzących legalną działalność biorą już od 400zł wzwyż, nawet
do 1000zł.
Pomnóż to razy ilość progów, zapewne w błotniki też trzeba będzie wspawać
reperaturki (sierpy), często też uporać się z rdzą na dole drzwi i suma
sumarum wychodzi ze 2000-3000zł u Pana Kazia i odpowiednio więcej w firmie.
To, ze gdzieś, ktoś ma kogoś, że tamten robi za 200zł to nie jest żaden
wyznacznik cen usług. Trzeba do każdego pojazdu podejść indywidualnie z
wyceną roboty, a i tak często się okazuje, że szacowane koszty wzrastają, bo
dopiero po usunięciu pierwszych parchów widać co trzeba zrobić jeszcze.
Co zaś się tyczy "obycia" to rzecz wbrew pozorom wcale nie jest taka prosta.
Trzeba wiedzieć jak i gdzie obciąć, jak pospawać, jak zabezpieczyć przed
korozją, która amatorowi wyjdzie za 3 miesiące, trzeba wiedzieć jak
zaszpachlować, a najważniejsze jak to spasować.
Poza tym trzeba mieć miejsce, kanał lub podnośnik i przede wszystkim czas, a
tego ostatniego z reguły brakuje ludziom, którzy w inny sposób zarabiają na
swoje utrzymanie. Trzeba też mieć ochotę i trochę pojęcia na temat takich
robót.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
Najnowsze wątki
- 2024-07-10 Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- 2024-07-10 Droga dwukierunkowa
- 2024-07-10 Elektryki są fajne
- 2024-07-10 Elektryki są fajne :(
- 2024-07-09 USB -> jack
- 2024-07-10 Kompakt WC z montażem
- 2024-07-10 Gorąco za oknem, to napisałem piosenkę o grupowiczach
- 2024-07-09 Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- 2024-07-10 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-07-10 Białystok => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-10 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-07-10 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=