eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybusa ciąg dalszyRe: busa ciąg dalszy
  • Data: 2010-10-02 23:50:31
    Temat: Re: busa ciąg dalszy
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-02 09:52, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > news:i85om2$i66$1@news.onet.pl...
    >
    >> Sa ludzie, ktorzy to zrobia (za swieczka szukac, ja akurat mam takiego
    >> magika). No nawet niech normalnie to wyjdzie 500pln (250
    >> materialy+250robota) - to tak strasznie duzo za NOWE progi? W ducato
    >> jak ktos jest obyty z kątówką i migomatem, jest w stanie to sam w 1
    >> dluzsze popoludnie zrobic (no gora dwa).
    >
    > Za wymianę lub malowanie jednego elementu pan Kazio bierze 200-400zł.
    > W firmach prowadzących legalną działalność biorą już od 400zł wzwyż,
    > nawet do 1000zł.

    To jest Ducato a nie Ford Mustang ;)
    To farba miniowa, pozniej sprayem a na koniec "baranek" z bitexu i
    jezdzisz nastepne pare lat ;)
    No chyba, ze sie szuka auta na pokazy a nie do ciezkiej roboty, ale to
    wtedy nie ten przedzial cenowy.

    > Pomnóż to razy ilość progów, zapewne w błotniki też trzeba będzie
    > wspawać reperaturki (sierpy), często też uporać się z rdzą na dole drzwi
    > i suma sumarum wychodzi ze 2000-3000zł u Pana Kazia i odpowiednio więcej
    > w firmie.

    Blotniki sie wyjatkowo dobrze trzymaja, progi tylko kiepskie byly (wiem,
    bo mam, i wielu znajomych tez) ;)
    Tu na prawde nie ma sie co szczypac z oddawaniem do lakiernika, duza
    puszka bialego spraya najlepiej dobrana po numerze producenta i jedziemy
    z koksem ;)

    > To, ze gdzieś, ktoś ma kogoś, że tamten robi za 200zł to nie jest żaden
    > wyznacznik cen usług. Trzeba do każdego pojazdu podejść indywidualnie z
    > wyceną roboty, a i tak często się okazuje, że szacowane koszty
    > wzrastają, bo dopiero po usunięciu pierwszych parchów widać co trzeba
    > zrobić jeszcze.
    > Co zaś się tyczy "obycia" to rzecz wbrew pozorom wcale nie jest taka
    > prosta. Trzeba wiedzieć jak i gdzie obciąć, jak pospawać, jak
    > zabezpieczyć przed korozją, która amatorowi wyjdzie za 3 miesiące,
    > trzeba wiedzieć jak zaszpachlować, a najważniejsze jak to spasować.
    > Poza tym trzeba mieć miejsce, kanał lub podnośnik i przede wszystkim
    > czas, a tego ostatniego z reguły brakuje ludziom, którzy w inny sposób
    > zarabiają na swoje utrzymanie. Trzeba też mieć ochotę i trochę pojęcia
    > na temat takich robót.

    No zgadza sie, ale jak sie kupuje samochod za 7-8k to trzeba sie albo
    liczyc z duza iloscia czasu poswieconego, albo wydatkami, jak sie chce
    miec cacko jak z fabryki.


    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM
    GG:198909
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: