  • Data: 2012-04-28 22:12:02
    Temat: Re: budżetowy PC do grania
    Od: G Nowak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo i samą karte graficzną, ale o to chyba nie chodzi, bo i na karcie
    > za 400 zł dobrze działa znakomita wiekszośc gier ;) Ja bym nie szalał z
    > monitorem, gry to nie obróbka grafiki, gdzie odwzorowanie kolorów ma
    > jakieś wieksze znaczenie.

    Ale na karcie za 400 zeta detale i/lub rozdzielczosc nie beda
    imponujace, np. GTX460 nie daje rady w Battlefield3 przy full hd.

    Kwestia monitora jest o tyle niezrozumiala, iz monutor wymienia sie raz
    na kilka lat. Osobiscie zaplacilbym kazde pieniadze w zamian za mniej
    zmeczone oczy i wygodniejsza prace. Kazdy kiedys wyrasta z produktow
    Tesco Value ;)

    --
    Pozdr