  • Data: 2012-05-02 13:37:19
    Temat: Re: budżetowy PC do grania
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/05/2012 12:04, WiesłaW wrote:

    > Zgadzam się z tym, ale to już raczej sugestie do autora wątku. Dlatego
    > między innymi napisałem o podstawkach. Okazuje się, że ta Intela otwiera
    > drogę do ew wymiany na o wiele mocniejszy procesor. AMD - niekoniecznie.
    > Przypominam, że gry mają to do siebie, iż można zmniejszać detale i
    > pograć się da jak najbardziej. Jeżeli ja mogę sobie pograć na trzyletnim
    > laptopie, to ta konfiguracja jest kilka razy mocniejsza :)

    > Święte słowa... ale jak znam życie, to coś co nie jest nam dzisiaj
    > potrzebne - jutro może stać się przedmiotem pożądania :)
> [...]

    Z tym że dzisiaj dźwięk czy sieciówka są zintegrowane w każdej płycie i
    nikomu już nie potrzeba 5 slotów ISA i 3 PCI, żeby móc cokolwiek zrobić
    na komputerze. Większość ludzi poza kartą graficzną niczego nie dokłada
    i te pierdyliony slotów w drogich płytach leżą tylko odłogiem tak samo,
    jak 16 gniazd USB. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil