  • 1. Data: 2012-01-22 13:48:49
    Temat: Re: buczące głośniki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2012 14:28:27 +0000, "swieże.pieczywo" napisał(a):

    > tak to wygląda w praktyce;
    >
    > http://www.zshare.net/audio/98883369ac299720/

    Ja tam buczenia nie słyszę. Słyszę jedynie przesterowania i telefoniczne
    pasmo przenoszenia.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-01-22 14:28:27
    Temat: buczące głośniki
    Od: "swieże.pieczywo" <c...@c...cc>

    hej, mam takie stare głośniki komputerowe samsunga sms 7631 i od
    dłuższego czasu buczą niemiłosiernie, a muzyki wcale tak głośno nie
    słucham, niemniej jeżeli ściszę znacznie to problem znika. dziaję się
    tak zarówno gdy podpięty jest odtwarzacz mp3, gramofon czy discman.
    dlaczego się tak dzieje i czy da się jakoś to naprawić?

    tak to wygląda w praktyce;

    http://www.zshare.net/audio/98883369ac299720/

    http://www.zshare.net/audio/98883371a725f354/

    pozdrówki

  • 3. Data: 2012-01-22 14:42:58
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-22 15:28, "swieże.pieczywo" pisze:
> [...]
    > tak zarówno gdy podpięty jest odtwarzacz mp3, gramofon czy discman.
    > dlaczego się tak dzieje i czy da się jakoś to naprawić?

    Zmień kartę dźwiekową.

  • 4. Data: 2012-01-23 07:52:37
    Od: mirekc <m...@i...pl>

> [...]
    > tak zarówno gdy podpięty jest odtwarzacz mp3, gramofon czy discman.
    > dlaczego się tak dzieje i czy da się jakoś to naprawić?

    To nie są sprawy oczywiste, bo przyczyn może być całe mnóstwo. Pomóc
    mógłby plik dźwiękowy, gdyby po kliknięciu Twojego linku nie pojawiało
    się to:

    Error 404 - File Not Found

    Nie masz na co liczyć.

  • 5. Data: 2012-01-23 14:12:15
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2012-01-22 15:28, "swieże.pieczywo" pisze:
    > hej, mam takie stare głośniki komputerowe samsunga sms 7631 i od
    > dłuższego czasu buczą niemiłosiernie,

    Sprawdź ułożenie kabli, szczególnie gdy są blisko lub splątane są z
    elektrycznymi. Nieekranowane przewody mogą się zakłócać - np. słyszałem
    w głośnikach zakłócenia w czasie przesuwania myszki, wystarczyło
    przełożyć kabelki i problem zniknął. Ew. zmiana kabelka/wtyczki.

  • 6. Data: 2012-01-24 07:33:23
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 22-01-2012 15:28, "swieże.pieczywo" rzecze:

> [...]
    > tak zarówno gdy podpięty jest odtwarzacz mp3, gramofon czy discman.
    > dlaczego się tak dzieje i czy da się jakoś to naprawić?

    Skoro jest tak samo przy innych źródłach dźwięku, to przyczyna
    tkwi w samych głośnikach.

    Najprawdopodobniej problem jest z zasilaczem. Stawiałbym na
    wyschnięty (znacznie zmniejszona pojemność) kondensator filtrujący
    za mostkiem prostowniczym, zwłaszcza że przy małym obciążeniu
    (ciche odtwarzanie) jest lepiej. Naprawa nie powinna być skomplikowana,
    ale lepiej dać komuś, kto wie za który koniec się trzyma lutownicę ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2012-01-25 06:08:58
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 24 Sty, 08:33, Dominik & Co
    <D...@c...invalid> wrote:
> [...]
    > "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
    > Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

    Mam takie glosniczki, zakupilem je w 2000 roku i wciaz mi sluza.
    Jestem zadowolony i wcale mi nie bucza. To są tzw. pucharki. Btw. czy
    one są dwudrożne? Bo stawiam, że tak.