  • Data: 2011-07-01 15:05:14
    Temat: Re: bramki Viatool - nie dla idiotow...
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-01 13:52, J.F pisze:

    > Ha, ha ha - jak juz auto bedzie zidentyfikowane, to dziwne byloby zeby
    > tego w bazie nie zapisac. A w jakich celach zostanie potem wykorzystane
    > - ktoz to wie.

    Ale ono jest w bazie. Rejestrujesz się online i jesteś w bazie. Co
    chcesz jeszcze rejestrować? Wjeżdzasz na drogę i system zaczyna naliczać
    kilometry jak porusza się od bramy do bramy...

    > Kto przejezdzal obwodnica Sycowa dk8, ten do bazy trafial.

    Mający moduł tak.

    > Ciekawe czy udaloby sie "przekierowac transmisje" i wyslac do bramki
    > sygnal z auta za nami :-)
    > wiec rozpoznawanie numerow raczej musi byc.

    Nie wiem czy zauważyłeś ale żeby nie było błędów to zasięg tych modułów
    jest bardzo mały. Natomiast co do przesłania sygnału - to wątpię.
    Transmisja na pewno jest szyfrowana.

    Pozdrawiam
    Rafał