  • 31. Data: 2017-10-31 21:04:31
    Temat: Re: brak zmiany czasu - czy to jest informatyczny problem?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 18:24, m pisze:

    Jeśli ma być jeden czas to ma być zimowy! :-)
    To pisałem ja ze ściany wschodniej :-)
    Podyskutuj teraz.
    Albo robimy dwa czasy dla wschodniej i zachodniej Polski :-)

  • 32. Data: 2017-10-31 21:44:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-31 o 21:04, z pisze:
    > W dniu 2017-10-31 o 18:24, m pisze:
    >

    > Jeśli ma być jeden czas to ma być zimowy! :-)
    > To pisałem ja ze ściany wschodniej :-)
    > Podyskutuj teraz.
    > Albo robimy dwa czasy dla wschodniej i zachodniej Polski :-)

    Tak z ciekawości: ile "długości czasowej" ma Polska?
    Coś mi się wydaje, że ok. pół godziny.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 33. Data: 2017-10-31 23:21:29
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2017-10-31 at 21:44, Adam wrote:
    > Tak z ciekawości: ile "długości czasowej" ma Polska?
    > Coś mi się wydaje, że ok. pół godziny.

    40 minut -- 10° długości geograficznej.

    --
    mrg

  • 34. Data: 2017-11-01 10:45:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.10.2017 o 18:16, z pisze:

    > A mamy niż demograficzny wszak :-)
    >

    > będą wracać do domu po zmroku.
    >
    > Tylko maluchy mają szansę wrócić w zimie za dnia.
    > Inni zawsze po zmroku :-)

    nie lubię jak się robią takie oftopy, ale może coś dopisze. mam 2
    szkolnych dzieci, w 150tyś mieście. w zasadzie od 1-3 trzeba dziecko
    odbierać osobiście (1-100% 2,3 -przymykają oko). W związku z pracą,
    mniejsze dziecko tak czy siak siedzi na świetlicy. mogę sie "urwać"
    odebrać zaprowadić do domu. mogę poprosić dziatków (teoretycznie) żeby
    odebrali dziecko. i co dalej? Latem jeszcze moze park, ale w deszcz,
    jesień, zimę - tablet. Tablet i nic więcej. Więc ja zdecydowałem że
    lepiej niech dziecko siedzi na świetlicy, uczestniczy w harcerstwie,
    kółkach teatralnych, plastycznych, tanecznych..... i tak z większości
    zrezygnuje, ale każde z tych zajęć jest lepsze niż tablet, albo
    e-konfesjonał zwany facebookiem. Tak więc pora powrotu do domu, to czy
    jest jasno czy ciemno - niczego nie zmienia. Może tylko tyle że mamy
    blisko park, więc latem mozna tam siedzieć do 20stej.
    Starsze dziecko też ma jakieś tam zajęcia, albo idzie do kogoś po
    lekcjach, albo ma tyle nauki że to czy jest jasno czy ciemno nic nie
    zmienia. Można by nawet z przyjemnością użyć latarki (gdy ja chodziłem
    do szkoły było by to za drogie) do świecenia sobie o 17stej, ale
    wszędzie są latarnie uliczne.....
    Reasumując. To czy w dobie jest 8 godzin dnia czy 16scie, - zmienia w
    naszym życiu co nieco. ale to czy jest ciemno o 16 czy o 17stej - już nic
    ToMasz

  • 35. Data: 2017-11-01 11:08:18
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Procesorowi jest obojętne w jakiej strefie czasowej pracuje. To
    > system/program, w zależności od potrzeb, tego pilnuje.

    No shit, Sherlock!

  • 36. Data: 2017-11-03 12:20:50
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W sensie braku pecetów to miało lepiej, była piłka ;-)))

    -----

  • 37. Data: 2017-11-03 12:21:48
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Są nawet ludzie bez pe...ów ;-))