  • From: Marek <n...@p...adresu.mail>
    Subject: Re: brak obrazu z displayportu
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Fri, 2 Mar 2012 22:39:43 +0000

    Cześć Michal Lukasik, Tom01, R.e.m.e.K

    dzięki wszystkim za porady.

    > A sprawdziłeś z tylko podłączonym DP?

    tak. na wszelkie sposoby. Ale rozwiązanie problemu mnie zaskoczyło...

    > sprawdź z jakimś live Linuxem - IMO będziesz miał pewność gdzie leży
    > problem.

    o, niezły pomysł na następny raz.
    Tym razem wystarczyło...
    zamienić końcówki kabla, tj. tę od strony monitora wetknąć do karty
    graficznej i vice versa. I nie pytajcie dlaczego.
    Trochę poczytałem o tym że na 20-tym pinie niektórzy producenci kabli
    robią niepotrzebne połączenie (łącząc zasilanie z obu stron, co jest
    uzasadnione tylko przy dodatkowych repeaterach czy converterach -
    http://www.necdisplay.com/documents/Miscellaneous/Di
    splayPort_Notice.pdf
    ), próbowałem odizolowac ten styk po stronie karty (bez sukcesu), a w
    koncu uznałem, że mogę jeszcze przepiąć kabelek. No i poszło.

    Tom01 - tak, w moim przypadku niczego to nie zmienia. Kabelek odsyłam w
    diabły, bo szkoda 8 funtów.
    R.e.m.e.K - masz rację, i może wkrótce być potrzebne . Na szczęscie
    karta jest bogato wyposazona 2xDVI, DP, HDMI
    --
    Pozdrawiam,
    Marek