  • Data: 2016-02-24 11:15:09
    Temat: Re: brać puki dają
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > dotarł). Chyba że liczy że nazbiera w ciul kupujących i większość nie
    > zgłosi że nie dostała towaru w terminie bo zapomną o tak małej transakcji.

    wydaje mi sie ze to chyba jest jedyne wytlumaczenie....
    byc moze ten ktos sie zna na tym i wie ze taka kwota przyniesie najwiekszy
    dodchod...
    tzn najwieksza liczba ludzi oleje przy tak malej cenie...
    moze 2$ juz nie jest optymalne....
    a co z tymi nr. kart kredytowych? czy jak sie tam placi....? moze tu sie
    cos ukreci?