  • Data: 2016-02-24 09:56:39
    Temat: Re: brać puki dają
    Od: semi <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-23 o 14:01, Adam pisze:

    > Ewidentnie coś nie tak: sprzęt za co najmniej kilkadziesiąt dolarów
    > sprzedawany po $0.37.
    > Kilkukrotnie czytałem opis i tłumaczony przez automat, i w jęz.
    > angielskim na okoliczność "US $0.37 / część" - ale owa "część"
    > występuje także na innych aukcjach - więc chyba nie sprzedaje np.
    > gniazda micro-usb to tegoż sprzętu, albo kropli cyny żeby sobie
    > przylutować ;)
    >
    > Na innych aukcjach tego sprzedawcy znalazłem kilka drobiazgów, które
    > by mnie interesowały. Niektóre rzeczy są w normalnych cenach, ale są i
    > takie po kilka/kilkanaście centów.

> [...]
    Do urzędu celnego bierzesz potwierdzenie przelewu z banku (lub inne)
    i np. potwierdzenie zakupu z aliexpress (przedruk strony)
    Celnik przelicza mniej więcej płatność czy dotyczy to tego zakupu.
    I od tego wali cło.
    Ceny tak szybko się zmieniają, że coś co było warte wczoraj 100 zł może
    być dziś w wyprzedaży po 10 zł
    Nie raz miałem jazdy z urzędem celnym.
    Zawsze musiałem pisać, że to na własny użytek.
    Przechodziło nawet 20 szt. tego samego towaru.
    Zawsze możesz tłumaczyć, że masz kaprys i chcesz rodzinie prezent zrobić
    i jak nie dasz Babci to się obrazi ;-)
    Cło albo naliczą, albo jak wartość mała to nawet nie naliczą.

    Wracając do tego sprzedawcy. To czuję wałek. Daję 99.999% że towaru nie
    zobaczysz.