  • Data: 2016-03-13 17:18:13
    Temat: Re: bo ja po prostu...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Moze sie zmienilo. Mogl zginac bo kierowca zapierdalal. Jak by opona pekla nie na
    autostradzie tylko na drodze z pokazywanego niedawno filmu to mial szanse na
    przedwczesne zakopanie. Przy okazji kilka niewinnych zdarzenia osob tez by sie moglo
    przeniesc do krainy wiecznych lowow. Male ma szanse na przezycie ktos jadacy zwyklym
    samochodem trafionym cztero tonowa torpeda rozpedzona do 140/h. W zasadzie od jakiejs
    magicznej predkosci jej wielkosc nie ma znaczenia. Liczy sie czas i droga potrzebna
    do zatrzymania.