  • Data: 2011-09-19 15:56:06
    Temat: Re: blurej
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2011 22:59, Animka pisze:

    > Nie wszystkie odtwarzacze dvd odtwarzają filmy nagrane w blueray.
    nie wszystkie! niemożliwe! Normalnie nie rozumiem jak producent
    pierwszego odtwarzacza DVD nie wpadł na pomysł zeby umożliwić
    odtwarzanie BlueRAya który został wymyślony 6 lat później!

    > Mój
    > nie odtwarza.
    dlamne normalnie z całej siły nie pojęte. Może do gazety o tym
    napiszemy? do Faktu oczywiście.

    > Komputer odtwarza, ale trzeba by miec 2 monitory, żeby oglądać i
    > korzystać z komputera w tym samym czasie.

    ale to już przegięcie! To nie można filmu z Blue raya oglądać na jednym
    monitorze? Trzeba dokupić drugi monitor i jednocześnie na nim pracować(
    w sensie korzystać)?
    no ja chyba pozostane przy DVD. przynajmniej nie musze korzystać z
    drugiego monitora i mogę oglądać film...

    ToMasz