  • Data: 2005-11-28 08:49:36
    Temat: Re: blueconnect czy iplus?
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@W...Moje.Nazwisko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Święcki <j...@s...net> wrote:

> [...]
    (...)
    > Kompresji w ppp?
    >
    > Testowałem solidnie poddające się kompresji /dev/null z
    > ftp://ftp.atman.pl i na blukonektowym umts maksymalnie i w zasadzie
    > stabilnie 40kB/s (320kbps), na plusowym edżu rwane do 15kB/s (120kbps).
    >
    > Od kilku osób już słyszałem rewelacje, że windowsowy wskaźnik prędkości
    > (gdziekolwiek on tam jest) na blukonekcie pokazuje niesamowite wartości
    > ;).

    Procedura testowa była taka: położono na różnych serwerach pliki różnego
    typu (jpg, exe, mp3 i txt). Plik tekstowy (kilka MB) składał się z fragmentu
    powtórzonego wielokrotnie. Transfer określany był jako (wielkość
    pliku)/czas. Czas był różnicą między założeniem pliku i jego zamknięciem.
    Musiałbym odszukać zapiski, ale OIDP właśnie ten plik tekstowy ściągał się z
    powtarzalną prędkością 2-3 Mbps :-)

    Pozostałe pliki - jak już napisałem - nie więcej niż 200 kbps. A co do
    zasady: nie wierzę żadnym spidmeterom wbudowanym w aplikacje operatorów.
    Również co do zasady - nie instaluję tych aplikacji ;-)

    --
    Sławomir Tobis
    * GSM w fotografii: http://www.mobile-internet.org