    From: "Robert_J" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: blu ray z wyjsciem analogowym
    Date: Sat, 7 Nov 2009 14:12:26 +0100

    > Jak zwał tak zwał. Póki nazywa się nośnymi marketingowo określeniami
    > konkretne i przydatne rzeczy, nie widzę w tym nic złego.

    A jak rzecz ma się np. z aparatami fotograficznymi dla niepełnosprytnych?
    Aparat z matrycą 1/2,5 czy nawet 1/2,7 cala, optyka na poziomie diaskopu
    "Ania" (taka zabawka sprzed 25-30 lat, to dla młodszych ;-) ), ale
    "rozdzielczość 12 Mpix" ;-). Tylko po ch....? Sprzedawca tłumaczy
    naiwniakowi jakie to piękne, szczegółowe fotki pstryknie tak zajebistą
    matrycą. Owszem, zapewne będzie to te ok. 12.000.000 pix, tyle że 10 czy 15
    sąsiednich zarejestruje dokładnie to samo ;-))))

    > Mi bełkot kojarzy się z czymś co ma niewiele wspólnego z rzeczywistością i
    > do tego jeszcze wprowadza ludzi w błąd.

    OK, to odbiegając od tematu "dźwięku HD", czy powyższy przykład wprowadza w
    błąd?

    > ..przykład bezwzględnie wprowadzający ludzi w błąd, to ostatnie reklamy
    > Samsunga z "Led tv". To dopiero jest bełkot.

    O, tu się zgadzamy ;-)