  • 21. Data: 2010-10-24 11:41:54
    Temat: Re: blokujące tiroloty
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Oct 2010 09:05:37 +0200, MH wrote:
    >To ja tak z innej beczki: ma ktos sposob na Litwinow? Zarowno tych
    >wiekszych jak i mniejszych mobilkow? Czemu oni sa przekonani o
    >bezkarnosci w naszym kraju i jezdza jak gdyby tutaj nie bylo zadnych
    >zasad? To jakas taka litewska antypatia?

    Raczej po prostu odkryli jak czesto mozna policje u nas spotkac i co
    ona moze im zrobic [mandat za 130 euro wystawic, co na litewska
    kieszen pewnie jest srednio].
    I pewnie wzieli przyklad z innych polskich kierowcow, ktos im przeciez
    musial wytlumaczyc jak to jest z predkosciami w Polsce i czemu przez
    wioske wszyscy jada 90 :-)

    Spozniles sie - bylo 4 miesiace temu do kancelarii premiera pisac, ze
    jak zobaczysz w TVN Drogowka jak to dzielni policjanci nagrywaja
    wyczyny litewskich tirow i daja duze mandaty, to bedziesz glosowal na
    kandydatow jego partii, a jak nie to nie :-P

    J.

  • 22. Data: 2010-10-24 12:17:51
    Od: GocStu <g...@g...pl>

    W dniu 23-10-2010 15:05, Pedro pisze:
    > Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokują prawy i lewy
    > pas przed przewężeniami, jadąc koło siebie równą prędkością?! Robić
    > zdjęcia tablic i sytuacji(np byłem w połowie Tira który jechał na lewym
    > pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy, dobrze że zostało dla mnie
    > miejsca między jezdnia a barierką[trawnik]{A4 przewężanie przed
    > Wrocławiem), gdzie wysłać?

    Po pierwsze upewnij sie, ze nie jestes juz strefie zakazu wyprzedazania
    ktora w 99% procentach obowiazuje jakies 200-300m przed zwezka(jesli
    oczywiscie jest taka strefa - patrz na znaki) , polmozgi z tirach
    blokuja z reguly jak tylko zaczyna sie korek(niekiedy kilka kilometrow
    prze zwezka), sprawa jest prosta, trzeba nagrac filmik na ktorym bedzie
    widac dokladnie blachy tira oraz wolny pas przed nim(fakt blokowania)
    Dwonisz na policje(uprzejmie donosze ;0), filmik zachowujesz(nawet na
    youtubie mozesz postawic) i to wszystko...

    sposob wielokrotnie sprawdzony... jako, ze sprawa musi oprzec sie o
    sad tirowiec dostaje nie tylko 200zl za blokowanie ruchu... ;)

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-10-24 12:23:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-24 01:05, P_ablo pisze:

    > Wybacz im i pozwol odreagowac frustracje lub naucz przepisow w jedyny
    > docierajacy do nich sposob...

    Problem tylko w tym, że swoim odreagowywaniem często ściągają zagrożenie
    na całe otoczenie.
    TIRy na tory. Tyle, że to niemożliwe przy naszym PeKaPie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2010-10-24 21:07:59
    Temat: Re: blokujšce tiroloty
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > I zarobic dwa latka bez zawiasow za pobicie.

    No za pierwszym razem problem pomijalny :)

    > Poza tym najpierw trzeba go przefrunac, zeby zablokowac, i zrobic to
    > na tyle umiejetnie zeby ci pol samochodu nie rozwalil i twierdzil ze
    > to twoja wina :-)

    Jak w tym kawale : "... co jest dziadku - cofał i przywalił..." :)

    > tylko wolaja "gdzie jest policja" :-)

    Moze taka lekka trauma spowoduje, ze nastepnym razem przemysli i nie bedzie
    blokowal...

    > Robota jak kazda inna

    Nie jest jak kazda inna.
    Sensem zycia przecietnego czlowieka (w tym i moim) jest rodzina - dzieci,
    zona. Co po zyciu ktore spedzasz w szoferce a zone slyszysz w sluchawce ? Co
    po zyciu kiedy nie widzisz jak dorastaja dzieciaki. Kogos kto poswiecil sie
    karierze mozna jeszcze jakos probowac zrozumiec ale krecenie kilometrow za
    kolkiem ciezarowki raczej kariera nazwac nie mozna...
    Przytoczony spawacz ma 100 lepiej!

    > A rzekomo waszym celem jest jazda na zamek ? :-)

    Powiedzmy, ze to drugozedny aspekt.
    Nikt blokersom nie dal prawa do egzekwowania okreslonych zachowan. Z jakiej
    racji uzurpuja sobie prawo do ustawiania pozostalych kierowcow ? Jak im zal
    dupe sciska, to niech tez jada tym lewym pasem.

    Mi wystarczy, ze musze byc "mily" dla policjantow, urzednikow itp bo
    inaczej utrudnią mi skutecznie zycie.

    --
    Picasso

  • 25. Data: 2010-10-24 22:48:52
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Po pierwsze upewnij sie, ze nie jestes juz strefie zakazu wyprzedazania
    > ktora w 99% procentach obowiazuje jakies 200-300m przed zwezka(jesli
    > oczywiscie jest taka strefa - patrz na znaki) , polmozgi z tirach

    A czemu nie mają blokowac ćwierć-mózgów przedstawicieli handlowych i całej
    reszty której sie spieszy bardziej od innych....

> [...]
    >
    > sposob wielokrotnie sprawdzony... jako, ze sprawa musi oprzec sie o sad
    > tirowiec dostaje nie tylko 200zl za blokowanie ruchu... ;)

    Świetny pomysł....jak nie przyjmie mandatu to będziesz dymał do sądu jako
    świadek...powodzenia....

  • 26. Data: 2010-10-24 23:00:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A czemu nie mają blokowac

    Pewnie z tego samego powodu, z którego indywidua w Twoim rodzaju nie mogą
    być mądre.

  • 27. Data: 2010-10-25 00:29:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 22:02:09 +0200, KiG napisał(a):

    > Przecież zgodnie z konwencją wiedeńską w takiej sytuacji to nie
    > wyprzedzanie.

    Tyle, że wytłumacz to durniowi z policji...

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2010-10-25 09:57:45
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Tyle, że wytłumacz to durniowi z policji...

    Ja widziałem jednego geniusza, który w tv klarował że jak się rusza ze
    świateł trochę szybciej niż sąsiad na pasie obok, to jest wyprzedzanie
    na pasach i dalej na skrzyżowaniu...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 29. Data: 2010-10-25 11:16:08
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 07:57:45 +0000, Massai napisał(a):

    > Ja widziałem jednego geniusza, który w tv klarował że jak się rusza ze
    > świateł trochę szybciej niż sąsiad na pasie obok, to jest wyprzedzanie
    > na pasach i dalej na skrzyżowaniu...
    ... co akurat w przypadku ruchu sterowanego swiatlami jest dozwolne jakby
    co :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 30. Data: 2010-10-25 11:44:50
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Świetny pomysł....jak nie przyjmie mandatu to będziesz dymał do sądu jako
    > świadek...powodzenia....

    Swiadek nie musi byc przesluchany na rozprawie, wystarczy, ze przesluchaja
    go w jego komisariacie. Oczywiscie obwiniony moze zlozyc wniosek o
    przesluchanie swiadka ale narobi sobie tylko dodatkowych kosztow. A swiadek
    dostanie jednodniowe wolne i zwrot kosztow dojazdu pociagiem... Oczywiscie
    obwiniony bedzie musial miec tez na uwadze, ze sedzia wezmie pod uwage jego
    stanowisko utrudniajace przewod i moze mu dopierdolic 3 x tyle ile by dostal
    nie wnioskujac o przesluchanie swiadka...

    --
    Picasso