  • 11. Data: 2010-10-23 22:54:34
    Temat: Re: blokujące tiroloty
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 22:02:09 +0200, KiG napisał(a):

    > Przecież zgodnie z konwencją wiedeńską w takiej sytuacji to nie
    > wyprzedzanie.

    Podeprzyj czymś. Jeśli przejeżdżasz obok jadącego po tej samej drodze w
    tym samym kierunku pojazdu to go wyprzedzasz.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2010-10-23 23:12:08
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    MadMan napisal:
    > Podeprzyj czymś. Jeśli przejeżdżasz obok jadącego po tej samej drodze w
    > tym samym kierunku pojazdu to go wyprzedzasz.

    O ile w tym celu zmieniasz pas, a tu tak raczej nie było.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2010-10-23 23:24:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Oct 2010 22:54:34 +0200, MadMan wrote:

    >Podeprzyj czymś. Jeśli przejeżdżasz obok jadącego po tej samej drodze w
    >tym samym kierunku pojazdu to go wyprzedzasz.

    Nie wedlug konwencji.
    Ale jak przed blokujacym jest pusto, to juz wyprzedza :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-10-23 23:50:14
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Użytkownik "MadMan" napisał:

    > Podeprzyj czymś.

    Czego oczekujesz?

    --
    KiG

  • 15. Data: 2010-10-24 01:05:35
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Pedro" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Robić zdjęcia tablic i sytuacji(np byłem w połowie Tira który jechał na
    > lewym pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy,

    Stanac przed nim, zablokowac i czekac az wysiadzie. Kiedy wysiadzie, spuscic
    konkretny wpierdol...

    Z doswiadczenia wiem, ze to cykory. Sa odwazni tylko w szoferkach i nie sa
    zbytnio skorzy do bezposredniej konfrontacji
    .
    Generalnie trzeba im wybaczyc, pracuja za niewielkie pieniadze a robota
    porownywalna z robota w afrykanskich kopalniach diamentow... Typki bez
    specjalnych perspektyw na poprawe sytuacji ze wzgledu na kiepskie
    wyksztalcenie i brak ambicji.
    Takie spoleczne wyrzutki, w 99% przypadkow wychowuja nie swoje dzieci - o
    czym prawdopodobnie wiedza - "przyzwyczajeni" do brudu sa odrzucani przez
    wlasne zony (jesli je maja) w te nieliczne dni ktore spedzaja w domu...

    Wybacz im i pozwol odreagowac frustracje lub naucz przepisow w jedyny
    docierajacy do nich sposob...

    --
    Picasso

  • 16. Data: 2010-10-24 07:53:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 21:12:08 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > O ile w tym celu zmieniasz pas, a tu tak raczej nie było.

    Zmiana pasa nie ma dokładnie nic do manewru wyprzedzania.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2010-10-24 07:53:44
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 23:50:14 +0200, KiG napisał(a):

    > Czego oczekujesz?

    Wskazania artykułu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 18. Data: 2010-10-24 08:40:57
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Użytkownik "MadMan" napisał:

    > Wskazania artykułu :)

    11.

    --
    KiG

  • 19. Data: 2010-10-24 09:05:37
    Od: MH <k...@m...pl>

    W dniu 2010-10-23 15:05, Pedro pisze:

    To ja tak z innej beczki: ma ktos sposob na Litwinow? Zarowno tych
    wiekszych jak i mniejszych mobilkow? Czemu oni sa przekonani o
    bezkarnosci w naszym kraju i jezdza jak gdyby tutaj nie bylo zadnych
    zasad? To jakas taka litewska antypatia?

    --
    MH

  • 20. Data: 2010-10-24 11:12:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Oct 2010 01:05:35 +0200, P_ablo wrote:

    >Stanac przed nim, zablokowac i czekac az wysiadzie. Kiedy wysiadzie, spuscic
    >konkretny wpierdol...

    I zarobic dwa latka bez zawiasow za pobicie.

    Poza tym najpierw trzeba go przefrunac, zeby zablokowac, i zrobic to
    na tyle umiejetnie zeby ci pol samochodu nie rozwalil i twierdzil ze
    to twoja wina :-)

    >Z doswiadczenia wiem, ze to cykory. Sa odwazni tylko w szoferkach i nie sa
    >zbytnio skorzy do bezposredniej konfrontacji

    Jak wiekszosc spoleczenstwa. Ci co sa odwazni i skorzy do konfrontacji
    nazywani sa bandytami, gangsterami, dresiarzami, kibolami, a cykory
    tylko wolaja "gdzie jest policja" :-)

> [...]
    >porownywalna z robota w afrykanskich kopalniach diamentow... Typki bez
    >specjalnych perspektyw na poprawe sytuacji ze wzgledu na kiepskie

    Ty oczywiscie wiesz ze bedziesz prezesem i wlascicielem cwierci duzej
    spolki gieldowej, bo takie masz ambicje. Napisz ile zarabiasz i czym
    jezdzisz, a potem sie dowiedz ile spawacz zarabia.
    Robota jak kazda inna - no, ma swoja specyfike, mozna to lubic i byc
    zadowolonym, mozna sobie poszukac.

    >Takie spoleczne wyrzutki, w 99% przypadkow wychowuja nie swoje dzieci - o
    >czym prawdopodobnie wiedza

    Wiesz jaka jest w Polsce kolejka ludzi chetnych do adopcji ?

    >Wybacz im i pozwol odreagowac frustracje lub naucz przepisow w jedyny
    >docierajacy do nich sposob...

    A rzekomo waszym celem jest jazda na zamek ? :-)

    J.