  • 21. Data: 2011-12-14 10:21:27
    Temat: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Dec 2011 21:08:44 +0100, Tomasz Pyra

    > Powinno być tak, że jak ktoś chce zmienić pas, to się go wpuszcza.

    Oczywiście, dzięki temu pojazdy na drodze o większym natężeniu ruchu
    stałyby dłużej, albo w ogóle się nie poruszały (w skrajnych warunkach).
    Taka jazda to nie jazda.

    Jak się dojeżdża w takiej sytuacji z boku i jest możliwość płynnej zmiany
    pasa ruchu, to się to robi -- jak nie ma, to się jedzie dalej. Tak
    przynajmniej działa moja logika i tak też postępuje -- żeby nie blokować
    INNYCH UCZESTNIKÓW. Co więcej, zazwyczaj dobrze na tym wychodzę, a w każdym
    razie nie dużo gorzej.

    > No ale takie rzeczy to obawiam się nie w Polsce...

    Oh, Oh.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 22. Data: 2011-12-14 10:24:09
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Dawno takich bredni nie czytalem, Zrob to przy jakims patrolu policji to
    > szybko zmienisz zdanie.

    Mylisz się.

  • 23. Data: 2011-12-14 10:38:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 09:08:35 +0000, "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl> said:

    > Dawno takich bredni nie czytalem,

    Uważasz, że może zająć pas siłą?
    Jesteś idiotą?
    Czy bandytą?

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-12-14 10:38:24
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-12-14 07:56, m...@i...pl pisze:

    > Można by w nocy powbijać gwoździe pomiędzy pasami. Tak co 15 cm
    > aby wystawało z 2 cm. Oczywiście łebki poucinać.
    >
    > Oczywiście to żart i mam nadzieje, że nikt tego pomysłu nie zrealizuje.
    > Chyba, że jakiś warsztat wulkanizacyjny.

    bo wowczas zablokowalby oba pasy na amen :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 25. Data: 2011-12-14 10:39:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 09:21:27 +0000, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Jak się dojeżdża w takiej sytuacji z boku i jest możliwość płynnej zmiany
    > pasa ruchu, to się to robi -- jak nie ma, to się jedzie dalej.

    Świetnie.
    Czyli zamiast do Nadarzyna pojedziesz do Grójca, bo korek był tylko na
    gierkówce.
    Próbowałeś przemyśleć dogłębnie?

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2011-12-14 10:52:19
    Od: "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl>

    > Uważasz, że może zająć pas siłą?
    Mozesz wskazac przepis, ktory umozliwia ci blokowanie pasa do jazdy na
    wprost jesli nie masz mozliwosci skretu w lewo ? Wtedy przyznam ci racje.
    > Jesteś idiotą?
    Pewnie jestes.
    > Czy bandytą?
    Na pewno jestes bydle, to wiem.

    cw

  • 27. Data: 2011-12-14 11:14:27
    Od: "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl>

    > Mylisz się.
    Nie myle sie, chociaz sa wyjatki :)

    cw

  • 28. Data: 2011-12-14 11:21:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 09:52:19 +0000, "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl> said:

    > Mozesz wskazac przepis, ktory umozliwia ci blokowanie pasa do jazdy na
    > wprost jesli nie masz mozliwosci skretu w lewo ?

    W ogóle czytałeś ten wątek?
    Tam jest możliwość skrętu.
    Gdyby jej nie było, to nie byłoby pasa do skrętu w lewo.
    ;>

    Powtórże pytanie - jesteś idiotą czy bandytą?
    Bo tylko idiota może twierdzić, że pas do skrętu w lewo zabrania
    skręcania w lewo, a tylko bandyta może chcieć zajmować zajęty pas siłą.

    Dawaj ten przepis o zakazie zmiany pasa o obowiązku jechania w
    zupełenie innym kierunku od zamierzanego, zgodnego z oznakowaniem drogi.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2011-12-14 11:21:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-14, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Świetnie.
    > Czyli zamiast do Nadarzyna pojedziesz do Grójca, bo korek był tylko na
    > gierkówce.
    > Próbowałeś przemyśleć dogłębnie?

    No to sobie pozniej przeskoczy tamtejszymi drozkami polnymi :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2011-12-14 11:24:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-14, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Nie chwal się kuź..a bo zaraz nie będzie tego "skrótu"....

    Juz tamtedy nie jezdze :P

    --
    Artur
    ZZR 1200