-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder2.cambriumusenet.nl!
feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshostin
g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neos
trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jc7t8q$odk$1@inews.gazeta.pl>
Date: Tue, 13 Dec 2011 21:08:44 +0100
Message-ID: <wkvtcjnxd3wz$.l3vvrbbi57u4.dlg@40tude.net>
Lines: 22
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.38.37
X-Trace: 1323806926 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1445 83.25.38.37:4359
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420257
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 13 Dec 2011 16:07:54 +0000 (UTC), fotd wrote:
> Witam,
>
> Często spotykam się z taką sytuacją :
>
> dwa pasy ruchu w tym samym kierunku :
> a)tylko do skrętu w lewo
> b)tylko do jazdy na wprost.
>
> kierowca jadący pasem "b" chce zmienić pas na pas "a" (do skrętu w lewo).
> Niestety ten pas jest zajęty przez sznur samochodów, w związku z czym kierowca
> czeka aż go ktoś łaskawie wpuści - blokując przez to ruch na teoretycznie
> drożnym (lecz zablokowanym w związku z zaistniałą sytuacją) pasie "b". Czy nie
> powinno być tak, że blokujący przy braku możliwości zmiany pasa powinien
> jechać na wprost, umożliwiając tym samym ruch na pasie "b" ?
Powinno być tak, że jak ktoś chce zmienić pas, to się go wpuszcza.
Ale oczywiście nie oznacza to żeby objeżdżać korek i wpychać się pod
koniec.
No ale takie rzeczy to obawiam się nie w Polsce...
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.11 21:23
- 13.12.11 21:40 Tomasz Pyra
- 13.12.11 22:50 Bydlę
- 13.12.11 22:51 Bydlę
- 13.12.11 22:59 Dman-666
- 13.12.11 23:51 AZ
- 14.12.11 07:13 Shrek
- 14.12.11 07:54 DoQ
- 14.12.11 07:56 m...@i...pl
- 14.12.11 09:57 Czesław Wiśniak
- 14.12.11 10:08 Czesław Wiśniak
- 14.12.11 10:12 Czesław Wiśniak
- 14.12.11 10:21 Myjk
- 14.12.11 10:24 gzk
- 14.12.11 10:38 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=