  • Data: 2011-04-13 06:11:23
    Temat: Re: blocks
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, jeśli poczułeś się urażony, ale są sytuacje, gdzie w imię
    > wyższych celów można nieco obniżyć poziom kultury.

    niestety chwalac sie wlasnym prostactwem (a ja czytajac to co powyzej mam
    wrazenia jakbym slyszal markoanie pijusa nieopodal meliny - serio, dokladnie)

    odcinasz sobie mozliwosc rozmawiania z inteligentnymi ludzmi - czy myslisz
    ze ktos inteligentny chcialby z toba porozmawiac po czyms takim - chyba
    przez pomylke - co prawda dotyczy to z tego co obserwuje ogromnej wiekszosci
    tutejszych grupowiczow.

    fir