  • From: "radxcell" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <i8cfn7$c9n$1@news.onet.pl> <i8chah$hdj$1@news.onet.pl>
    <4ca9cb7e$1@news.home.net.pl> <i8cjj7$o02$1@news.onet.pl>
    <4ca9d6f6$0$27039$65785112@news.neostrada.pl> <i8cllp$ugi$1@news.onet.pl>
    <4ca9dbe9$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8cp8i$tb$1@inews.gazeta.pl>
    <4ca9e91e$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8cpu6$2de$2@inews.gazeta.pl>
    <4ca9ed7b$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8cr6l$6st$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: bledna decyzja = SM / laweta
    Date: Mon, 4 Oct 2010 17:51:21 +0200

    *Artur Maśląg* wrote in <news:i8cr6l$6st$1@inews.gazeta.pl>:
    > Chcecie się bawić w cwaniaczków to płaćcie jak złapią. W niektórych
    > krajach laweciarze nawet nie potrzebują wezwania SM czy Policji.
    > Mają ściągać wszystko co stoi w miejscach niedozwolonych. Ale by
    > się wrzask na pms-ie zrobił, gdyby tak w Polsce zaczęli postępować.

    Widzisz, tu chodzi trochę o coś więcej.

    Kary dla kierowców w Polsce już od jakiegoś czasu przestały być karami, a są
    podatkiem - dodatkowym źródłem dochodu dla gmin. Nie jest żadną tajemnicą, że są
    gminy, które budżetują 50% swojego dochodu jako przychody z fotoradarów [2].

    A rząd, zamiast zlikwidować ZUS i pozwolić każdemu uzbierać sobie na
    czterokrotnie wyższą emeryturę [1], łata dziury czym się da. Podobnie samorządy.
    I teraz jest pytanie - czy iść jak to cielę na rzeź "bo dostalem fakturę i musze
    zapłacić", czy zastanowić się czy ktoś nie robi mnie w wała. Bo to trochę taka
    sytuacja - "tatuś przepija nasze pieniążki, więc musimy więcej dokładać do
    wspólnej kasy domowej, żeby na chlebek starczyło". Jakoś komunizm słabo do mnie
    przemawia.

    Zauważ, że nie kwestionuję mandatu za niedostosowanie się do B36. Nawet już
    zapłaciłem, mogę Ci wysłać potwierdzenie przelewu.

    Ale faktura za jakieś holowanie, którego nie było, od nie wiadomo kogo, w
    nieuzasadnionej wysokości (ile kosztuje wezwanie holownika do wypadku?) - to
    brzmi jak wyciąganie kasy od frajera.

    pozdr, rdx
    [1] http://bit.ly/a0EXWT
    [2] http://bit.ly/9Rwy2X