  • Data: 2011-01-03 07:47:43
    Temat: Re: bin debug/nie swoj kod w exe
    Od: " fir" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle ze on po prostu nei umie pisac, i z tego braku umiejetnosci robi
    > cnote
    >
    > A.L.

    sam 'nei' umiesz, po prostu wsród ludzi jest wiele zdań co do tego
    jak nalezy pisać czy tez jak oni osobiście chcą pisać (innymi słowy
    występuje róznica poglądów w tym temacie) - ja np dosyć lubię jak ktoś
    nie używa polskich znaków (jak w poscie powyzej), nawet wielkich liter
    - lubię też myślniki, najbardziej na przesiwko mam do przecinków;
    tekst ze 'sztucznymi' przecinkami wyglada mi o wiele gorzej niż
    bez tych sztucznych przecinków - ale za bardzo szczerze mowiac
    nie chce o tym rozmawiac bo jestem zajęty czyms zgoła innym i nie
    mam 'czasu';