  • Data: 2020-08-11 17:42:57
    Temat: Re: bierna pojemnosciowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a.pl...
    On 2020-08-09 19:27, J.F. wrote:

    >nie grozi - ZTCW falownik to sterowane źródło prądowe

    To mial byc argument, ze nie moze byc zrodlem napieciowym.

    >dlaczego trudne? definicja matematyczna na pewno jest a taki obecny
    >licznik to próbkuje i potem liczy - obecne potrafią mieć całkiem
    >niezłe
    >MCU w środku..

    No wlasnie ze nie ma, chyba, ze potrafisz podac.

    >z trego co piszą, to taki prosument to tylko problem dla OSD - jest
    >gdzieś dostępna w sieci analiza, z której wynika, że aby OSD wyszło
    >na
    >zero przy swoich kosztach, to musieliby co najmniej 40% (30% dla PV
    >10kW<x<50kW) energii jako haracz pobierać, a nie 20% (dla PV <10kW)
    >jak
    >w tej chwili

    Gdzies to sie w przyszlych latach bedzie musialo unormowac ... i
    wzrosna ceny pradu ?
    Czy elektrownie sobie zalicza taki prad do "zielonego" ... bo niby
    czemu nie - kupily :-)

    >albo nie kupować tanich chińskich falowników..

    Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza :-)

    J.