  • 1. Data: 2010-07-09 13:57:30
    Temat: [OT] bezwypadkowy.net
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Zapraszam na stonkę www.bezwypadkowy.net

    Jak ktoś ma jakieś wejścia do sprawdzania VIN albo wiedzę na temat aut
    "bezwypadkowych" zapraszam na stonę zawsze ktoś może potrzebować pomocy przy
    zakupie.

    Strona jest 100% free beż zadnych rekam, powstała jedynie po to żeby pomagać
    sobie wzajemnie przy poszukiwaniach auta ..

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 2. Data: 2010-07-09 15:00:42
    Temat: Re: bezwypadkowy.net
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 9 Lip, 13:57, "Chris" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > "bezwypadkowych" zapraszam na stonę zawsze ktoś może potrzebować pomocy przy

    Jakkolwiek stronka na pewno moze byc przydatna, to z tego co widze
    glownie ludzie kwestionuja przebiegi.
    I slusznie, ale po co?
    I tak wiadomo, ze 100% aut*) wystawianych przez handlarzy ma mocno
    krecona szafe.
    Widac to chocby po autach sprowadzanych z zachodu.
    Nie trzeba wiele trudu zeby zorientowac sie, ze auta przywiezione z
    zachodu sa generalnie tansze niz te do kupienia na zachodzie, na
    miejscu.
    Wyjatkiem sa auta 1) uszkodzone lub niesprawne 2) z przebiegami od
    okolo 250.000 w gore.
    Wowczas owszem, rzeczywiscie cena takiego auta na zachodzie jest
    niska. I tylko wtedy.

    Co robia handlarze? Oczywiscie aby zarobic nie maja innego wyjsca,
    tylko kupuja na zachodzie auta z ogromnymi przebiegami. Po czym
    korekta o okolo 100 - 200.000 lub wiecej i na handel. Przeciez auto z
    przebiegiem 300.000 km by sie u nas nigdy nie sprzedalo. A zaloze sie,
    ze wiekszosc np 8-10 letnich diesli oferowanych do sprzedazy w Polsce
    jako sprowadzone ma przebiegi w okolicach 300-400.000 km.
    Smiem twierdzic, ze auta sprowadzane na handel to niemal wylacznie
    auta z ogromnymi przebiegami. Bo w zasadzie inaczej, cale to
    sprowadzanie przynosiloby handlarzowi tylko duze straty. Jest to
    proceder nagminny i powszechny w 100% *)

    Mam szczescie, ze nie musze sie parac handlowaniem aut. Jako czlowiek
    ktory nie umie oszukiwac zbankrutowalbym w try miga.

    Po drugiej stronie sa osoby, ktore takie auta kupuja. I oczywiscie,
    mozna sie czarowac, ze 10 letnie TDI kupilo sie w miare tanio z
    przebiegiem 170.000, ale to tylko bajka, bo w rzeczywistosci mamy 3
    razy tyle.

    Oczywista oczywistosc, ze nie przebieg stanowi o stanie tachnicznym i
    zywotnosci auta, ale sprobojcie sprzedac 10 letnie autko tip top
    zadbane i zupelnie sprawne, z przebiegiem na liczniku 350,000.
    Oczywiscie nie da sie. Za to z korekta 350 -> 190, jak najbardziej.

    *) sa oczywiscie wyjatki, w ilosciach sladowych i pomijalnych

  • 3. Data: 2010-07-09 15:40:55
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Dokladnie jak piszesz...
    Wystarczy popatrzec na niemieckie aukcje.
    U nasz auto z 2005r w dieslu 25 tys zl, u nich to samo auto juz 35....
    Wiec gdzie jes haczyk?
    Albo w przebiegu, albo auto mialo dzwona...
    Nikt nie sprzeda auta za grosze, tak samo jak nie kupi za normalna cene,
    taka polska mentalnosc...
    Zreszta magiczne 200tys przebiegu slicznie odstrasza kupujacych.

  • 4. Data: 2010-07-09 15:48:48
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    wchpikus pisze:
> [...]
    > taka polska mentalnosc...
    > Zreszta magiczne 200tys przebiegu slicznie odstrasza kupujacych.

    ja podałem 200tyś z groszami przebiegu realnie 180tyś bo licznik
    zmieniany ile realnie to nie wiem, i nikt nie dzwoni :/

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-07-09 15:54:48
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 9 Lip, 15:40, wchpikus <w...@w...wp.pl> wrote:
> [...]
    > taka polska mentalnosc...
    > Zreszta magiczne 200tys przebiegu slicznie odstrasza kupujacych.

    Zeby nie byc goloslownym. Wezmy popularne auto, ten sam model, z
    dieslem.
    Opel Vectra,
    Popatrzmy na allegro, jest tego cala masa.
    Sredni przebieg jaki widzimy dla tych aut z roku 2000 to około 170-180
    tys. km
    Sredni przebieg dla tych aut z roku 2002............ niespodzianka,
    równiez tyle samo.

    Jakie z tego wnioski mozna wyciagnac?
    Ze Vectry w roku 2000 kupowali NIemcy zupelnie innego pokroju niz w
    roku 2002?
    Otoz sa 3 mozliwosci:
    1) Ci pierwsi Niemcy dziwnym trafem jezdza srednio 13 tys km rocznie,
    a ci drudzy - nie wiedziec czemu - jezdza srednio az 22 tys rocznie.
    Coz za fascynujaca rozbieznosc
    albo
    2) Kazdy szanujacy sie Niemiec ma takie hobby, ze po 8 latach jazdy
    odstawia samochod do garazu, gdzie stoi on nieruchomo od zera do 24
    miesiecy, po czym jest kupowany przez Polaka
    albo
    3) Przebiegi sa krecone na potege bez zadnych, najmniejszych nawet
    skrupulow.

  • 6. Data: 2010-07-10 06:37:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "choczsz" <z...@j...pl> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > 3) Przebiegi sa krecone na potege bez zadnych, najmniejszych nawet
    > skrupulow.

    Niską cenę zakupu auta na sprzedaż można uzyskać również innym
    sposobem, kupując rozbitka z małym przebiegiem i go "naprawić"
    po czym sprzedać jako "bezwypadkowe", babcia do kościółka jeździła.

  • 7. Data: 2010-07-10 09:25:53
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > sposobem, kupując rozbitka z małym przebiegiem i go "naprawić"
    > po czym sprzedać jako "bezwypadkowe", babcia do kościółka jeździła.

    Bzdurzenie i generalizowanie ludzi, którzy rynek samochodów używanych znają
    tylko z opowieści spod monopolowego.

    Jurand.

  • 8. Data: 2010-07-10 15:39:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > Bzdurzenie i generalizowanie ludzi, którzy rynek samochodów używanych
    > znają tylko z opowieści spod monopolowego.

    Ty znasz z opowieści spod mięsnego?

  • 9. Data: 2010-07-10 20:07:03
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message

    > Ty znasz z opowieści spod mięsnego?

    Niską cenę zakupu samochodu na sprzedaż można uzyskać na różne sposoby,
    wszystko zależy od tego, jak długo sprzedający chce funkcjonować na rynku i
    jakie ma zasoby finansoweg.

    Jurand.

  • 10. Data: 2010-07-10 21:49:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Niską cenę zakupu samochodu na sprzedaż można uzyskać na różne sposoby,
    > wszystko zależy od tego, jak długo sprzedający chce funkcjonować na rynku
    > i jakie ma zasoby finansoweg.

    Gdyby świat był idealny to nieuczciwi sprzedawcy byliby eliminowani
    z rynku - niestety świat nie jest idealny i nie są eliminowani...
    Mnóstwo jest niestety przypicykowanych aut wystawionych na handel
    jako niebite.