  • 1. Data: 2011-08-26 18:56:24
    Temat: bezprzewodowy do podłączenia modemu
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    witam!
    czy istnieje jakiś telefon bezprzewodowy z bazą i dodatkową słuchawką, ale
    taki, żeby do dodatkowej słuchawki można było podłączyć modem komputerowy i
    żeby przez ten telefon dało się zadialować?

  • 2. Data: 2011-08-27 22:54:14
    Temat: Re: bezprzewodowy do podłączenia modemu
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale taki, żeby do dodatkowej słuchawki można było podłączyć modem
    > komputerowy i żeby przez ten telefon dało się zadialować?

    Innych rozwiazan raczej nie znajdziesz...

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2011-08-28 14:07:35
    Od: a...@p...pl

    a co ty chcesz osiagnac???

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-08-28 17:47:24
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu>

    Kiedyś dawno temu było do tego Gigaset chyma M100, to była przystawka, która
    była modemem ISDN dla komputera, a z bazą łączyła się po DECT.

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j38q8l$vi1$1@news.onet.pl...

  • 5. Data: 2011-08-28 23:33:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > taki, żeby do dodatkowej słuchawki można było podłączyć modem komputerowy
    > i żeby przez ten telefon dało się zadialować?

    Kilka lat temu widziałem "bezprzewodowy przedłużacz linii telefoniczniej
    DECT". Produkcji chyba Siemensa.

    Znalazłem też inne: http://www.telekom.com.pl/hagenuk/opisy/distybox.htm

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2011-08-28 23:39:55
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:j3ej7o$e7j$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wiadomości news:j38q8l$vi1$1@news.onet.pl...
    >
    > Kilka lat temu widziałem "bezprzewodowy przedłużacz linii telefoniczniej

    Znalazłem Siemensa:

    http://www.ficek.pl/1000tae.html

    I jeszcze inne:

    http://www.tiptel.com/products/cordless-solutions/

    http://www.amazon.com/RCA-RC926-Wireless-Phone-Jack/
    dp/B00000J08Q

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2011-08-29 19:10:53
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 26.08.2011 20:56, identifikator: 20110701 wrote:
> [...]
    > ale taki, żeby do dodatkowej słuchawki można było podłączyć modem
    > komputerowy i żeby przez ten telefon dało się zadialować?

    Ciekawy jestem jak bardzo taka transmisja DECT obcina przepustowość
    połączenia modemowego?
    --
    Olek

  • 8. Data: 2011-08-29 20:18:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Znalazłem Siemensa:
    >
    > http://www.ficek.pl/1000tae.html

    Koniec sprzedaży: listopad 2001

  • 9. Data: 2011-08-30 07:26:12
    Od: "t-1" <t...@o...spam.pl>

> [...]
    > taki, żeby do dodatkowej słuchawki można było podłączyć modem komputerowy
    > i żeby przez ten telefon dało się zadialować?

    Współczesna technika
    SPA3102 + PAP2T + most WiFi między nimi

    t-1

  • 10. Data: 2011-08-31 06:48:23
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu>

    Na M100 Siemensa (ISDN) mogłem zawsze korzystać z pełnych 128 kb z
    wykorzystaniem obydwu kanałów