  • Data: 2009-02-16 14:28:41
    Temat: Re: bezprzewodowe przesylanie zdjec do kompa
    Od: m...@a...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    >Do mnie przemawia najprostszy powód - jeśli zależy Ci na czasie
    >to nie ma co kombinować z przesyłaniem bezprzewodowym
    >- wyjmujesz kartę z aparatu wkładasz do czytnika, naciskasz "kopiuj"

    To nie jest zadne "szybko" - to jest postulat "zaprzestan
    robienia zdjec".
    :-)

    To raczej pewne ze bedzie szlo w strone bezprzewodowej lacznosci
    z "zewnatrz", zwlaszcza fotoreporterzy tego potrzebuja.

    Jeden z moich znajomych jest z zawodu dziennikarzem radiowym.

    Tlumaczy mi, ze telefon komorkowy to nowa jakosc w jego pracy.

    Mowi ze jak jest poza praca, to musi ze soba nosic tylko telefon
    komorkowy i porzadny mikrofon (PORZADNY mikrofon...) zeby
    w razie czego moc nadac reportaz z miejsca gdzie sie
    przypadkiem znalazl.

    I czasem mu sie zdarzalo wchodzic wprost na antene Live z
    reportazem np. z wypadku samochodowego.

    Czegos takiego beda potrzebowac i fotografowie. Zarowno
    prasowi jak i freelancerzy. Na dobra sprawe to nie tylko
    body lustrzanek, ale rowniez i aparaty kompaktowe.
    To jest glupie, ze mozesz zrobic fotografie telefonem komorkowym
    i wyslac w ciagu sekund, a nie mozesz tego zrobic bezprzewodowym
    "sprzegiem" aparatu kompaktowego i komorki.

    Zdaje sie ze juz komorki zaczynaja obslugiwac
    sprzeg po kablu, "drukarki od zdjec", to jest DPOF lub
    PictBridge, w celu komunikacji z aparatem, ale to jeszcze
    nie jest to.

    Michal