  • Data: 2009-02-16 11:38:26
    Temat: Re: bezprzewodowe przesylanie zdjec do kompa
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 12:12:19 +0100, Waldemarrr napisał(a):

    > O ile sie orientuje to w lustrzankach nadal rzadkoscia jest mozliwosc
    > bezprzewodowego przeslania zdjec do kompa, sam nie umiem z pamieci
    > wymienic ani jednego korpusu z taka opcja,

    Do lustrzanek przesyłanie bezprzewodowe realizuje się (Nikon, Canon) przez
    dodatkowe urządzenie. Jest to kłopotliwe i drogie rozwiązanie.

    > Wspolczesne lustrzanki przerozne
    > fajerwerki maja, filmy kreca, a bezprzewodowo nie potrafia.
    > Dlaczego tego kierunku producenci lustrzanek nie rozwijaja?

    Myślę,że (wbudowana) bezprzewodowa transmisja czeka w kolejce wdrażania
    bajerów.

    > Czyzby problem predkosci transmisji byl nie do przeskoczenia?

    To też prawda, ale tak czy innaczej opcja bezprzewodowej transmisji jest
    dostępna. Na wbudowaną, o ile będzie, musimy jeszcze czekać.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang,