  • 31. Data: 2015-10-01 09:41:50
    Temat: Re: bezprzewodowe myszki logitech
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Generalnie to ta "luźna" rolka jest fajna ale to serfowania po necie.
    > Do pracy już się nie nadaje.
    > Pewnie kupię jakiegoś taniego gryzonia na kablu.

    Przecież możesz sobie włączyć, aby się kręciła "ząbkowo". Jak tak używam
    w każdym razie i jest ok.
    Poza tym do każdej myszy trzeba się przyzwyczaić.

  • 32. Data: 2015-10-01 09:46:38
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-10-01 o 09:41, Skylla pisze:

    > Przecież możesz sobie włączyć, aby się kręciła "ząbkowo". Jak tak używam
    > w każdym razie i jest ok.
    > Poza tym do każdej myszy trzeba się przyzwyczaić.

    A ona wariuje na skokowym ! Płynnego nigdy nie używam. Zresztą można
    znaleźć troche narzekań na tą rolkę więc to nie tylko u mnie.

  • 33. Data: 2015-10-01 10:10:21
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > A ona wariuje na skokowym ! Płynnego nigdy nie używam. Zresztą można
    > znaleźć troche narzekań na tą rolkę więc to nie tylko u mnie.

    U mnie działa dobrze, choć wymaga przyzwyczajenia, podobnie jak
    przyciski boczne.

  • 34. Data: 2015-10-01 10:28:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-01 o 09:41, Skylla pisze:
    > Przecież możesz sobie włączyć, aby się kręciła "ząbkowo". Jak tak używam
    > w każdym razie i jest ok.
    > Poza tym do każdej myszy trzeba się przyzwyczaić.

    Miałem 3 takie rolki i każda hałasuje w tym trybie. Może wybrzydzam ale
    strasznie mi to przeszkadza.
    Marzy mi się tryb pośredni. Starą myszkę już próbowałem wyciszyć ale
    konstrukcja jest tak skomplikowana że podkładki, dystansy... nic nie
    dają. 0/1. :-(

  • 35. Data: 2015-10-01 11:46:01
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    1 października 2015 08:15 Użytkownik "ww" napisał w
    news:muiiu1$9b1$1@dont-email.me ...
    :
    : (...) Ja nie wiem czy mysz jest bezpośrednią
    : czy pośrednią przyczyną wieszania się
    : (...)

    Ano właśnie: *wrażenie* (często mylne) może się brać stąd, że zjawisko zauważasz
    *najczęściej wtedy*, gdy na ekranie zamiera myszkowy "nosek" (kursor). A
    tymczasem powodem może być tysiąc innych elementów kompa. Ja też mam takie
    "zastygania" maszyny, i nie mogę wyczaić *co* jest ich przyczyną. A z różnych
    "objawów pośrednich" próbuję zgadywać że (może):

    1.. Zdecydowanie (no: raczej) *nie* jakiś konkretny program, bo rzecz się
    dzieje przy całkiem innych zestawach "uruchomień". Prędzej to wina sprzętu,
    ewentualnie jakichś sterów do niego.
    2.. Karta graficzna? O tym już w zasadzie pisałem, ale obstawiałem wtedy tezę,
    że jej zwiechy *mogą* być skutkiem wadliwej współpracy z gryzoniem. Ale i bez
    takiego konfliktu - może bruździć *sama* karta...
    3.. Któryś z dysków. Przy czym nie tyle uszkodzona powierzchnia krążka, co
    zdecydowanie: felerna elektronika.
    4.. Albo też dyskowy kontroler - objawy byłyby podobne.
    5.. Zasilacz, który dostaje czkawki, i powoduje "niedotlenienie" któregoś
    zespołu, a nawet: kilku. A wtedy *możliwe* byłyby objawy baaardzo różnorodne, w
    zależności od tego, na jaki hardware by akurat padł cień...
    6.. No i jeszcze nietypowe (?) uszkodzenie lutu w dowolnym składniku PC-ta,
    polegające na tym, że powstała w nim jakaś przerwa / nie-przerwa, stanowiąca
    sobą półprzewodnik, dlatego funkcjonuje jak ten migacz, w dowcipie o
    milicjantach:

    Jasiu, zobacz czy mi migacz działa?
    - Działa. O! nie działa... Znów działa. A teraz ponownie nie działa ;)

    :
    : W internecie ludzie podają kilka rozwiązań. Jedni twierdzą,
    : że problem był związany np z ustawieniami kontrolera USB
    : (związane z oszczędzaniem energii), inni, że pomogło nadanie wyższego
    : priorytetu procesowi związanemu z logitech setpoint.
    :

    Hm, jeśli to myszka via USB, to ruchy jej korpusu mogą się przenosić kablem na
    gniazdo, i ono się tym "zmęczyło". Czy inna mysz, też "po USB" - zachowuje się
    prawidłowo? No ale to nie wykluczy uszkodzenia wtyczki, którą można by wymienić,
    no ale... to koszt wyższy, niż kupno myszki bezogoniastej...

    : (...)
    : Poza tym nie wiem czy nie rozminąłem się z prawdą pisząc "cały
    : system". Tak naprawdę to może mi się tak tylko wydawać. W każdym razie
    : jak kursor się zatrzyma to jakoś nigdy na ekranie nie widzę żadnego
    : "życia" i stąd wrażenie zawieszenia całości. A dzieje się to zbyt szybko
    : żeby zobaczyć czy działa na przykład klawiatura.
    :

    U mnie bywało, że blokowało się totalnie wszystko: nawet światełka na
    klawiaturze nie chciały się zapalać / gasić... A co do "cały system", to czy gdy
    odtwarzasz jakąś muzykę (z netu, albo DVD/CD) - to i karta muzyczna za-wisa?
    Sprawdź w wolnym czasie, ale... niewiele z tego wyniknie ;)

    :
    : Dodatkowo mam wrażenie
    : jakby to się działa przy aktywności niektórych programów. (...)
    : Teraz myśle czy to nie ma związku z virtualboxem.
    : Po restarcie problem wydaje się ustępować na jakiś czas.
    :

    Restartowe lekarstwo wyklucza efekt uszkodzenia lutu, jak mi się wydaje, no bo
    ten zaczynał by wierzgać po osiągnięciu "temperatury krytycznej", natomiast
    restart (zakładam, że *bez* przerwy pozwalającej ostygnąć podzespołom?) tego
    parametru przecież nie zmienia...

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

  • 36. Data: 2015-10-01 12:11:05
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 30 Sep 2015 13:28:11 +0200, ww napisał(a):

    > Przecież to mysz która ma działać na wszystkim (oprócz szkła).

    Teoretycznie tak. Ale w praktyce wszystkie myszki które używałem działały
    dobrze tylko na podkładkach jednolitych. Na różnokolorowych kursor miał
    różną prędkość w zależności od wzoru nad którym czujnik się przesuwał.

    --
    GLaF

  • 37. Data: 2015-10-01 12:40:24
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-10-01 o 10:10, Skylla pisze:

    > U mnie działa dobrze, choć wymaga przyzwyczajenia, podobnie jak
    > przyciski boczne.

    Podpiąłem obok siebie tą M705 I MX620 i w sumie może to jednak to samo.
    Jeżeli natomiast chodzi o kształt to jednak MX jest rewelacyjny. Moja
    dłoń leży na niej idealnie. A ta 705 jakaś mała, plastikowa w dotyku...

  • 38. Data: 2015-10-01 14:17:11
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w
    news:muio3o$4ku$1@sunflower.man.poznan.pl ...
    :
    : > Generalnie to ta "luźna" rolka jest fajna ale to serfowania po necie.
    : > Do pracy już się nie nadaje.
    : > Pewnie kupię jakiegoś taniego gryzonia na kablu.
    : >
    : Przecież możesz sobie włączyć, aby się kręciła "ząbkowo".
    : Jak tak używam w każdym razie i jest ok.
    : (...)
    :

    Ja mam do

  • 39. Data: 2015-10-01 14:22:47
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

[...]

    Ja mam niedrogiego "Tracera" bezogoniastego, rolka chodzi płynnie, ale tak mnie
    zasugerowałeś: czy mogłem przeoczyć możliwość przejścia w tryb "skokowy"?
    Jak to się robi u Ciebie?

    --
    Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC - przetwarzania
    rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.