  • Data: 2011-06-16 11:37:42
    Temat: Re: bezprzewodowa antena - jak to mozliwe
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 12:00, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > Wszystko fajnie, tylko jak to się ma do tezy o popularności pilotów w
    > Polsce w latach 70-tych?
    > To że ktoś miał, to wcale nie oznacza że można stwierdzić iż to
    > nagminnie (w sensie w ilości wartej wzmianki) występowało.

    A kto mówił o nagminnym występowaniu?
    Pisałem, że była taka "moda" i że "się spotykało".

    Były wioski w Polsce, w których to "na 30 kominów" przynajmniej 25 osób
    było w USA ;)
    Dla tych rejonów statystyka pilotów to pewnie ze 70%.

    "Pospólstwo" jeździło Syrenkami, oni jeździli Lanciami, Simcami czy
    Talbotami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.